Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chiqa schreef:beantsje schreef:Komt Daarnaast kan je Lactacyd vaginaaldouche gebruiken, vooral na het vrijen om het zure milieu weer te herstellen. Dat verzacht ook meteen, en is beter dan gewoon water!
Dit mag niet meer verkocht worden, omdat het afgekeurd is door gynacologen ze zijn ervan terug gekomen.
Ga naar de HA en haal een tabletje Difflucan.
Haal vervolgens bij de drogist, Bioclin, aktiegel. Helpt echt bij alle vaginale ongemakken, als jeuk, branderigheid,
en afscheiding.
Kan een volgende schimmelinfectie voorkomen en kan bacteriele vaginose genezen.
Het is het beste middel wat ik ooit heb gekregen, werkt onmiddelijk en verzachtend, en is volledige biologisch.
Ik heb jaren een candida infectie gehad, maakte het met de inwendige spoelingen achteraf gezien alleen maar erger,
heb dieten gehad en ben bij een homeopaath geweest, niets hielp.
Tot ik de laatste tip kreeg, en daar zweer ik nu bij![]()
Echt een beter advies kan ik je niet geven.
BounceBabe schreef:Trouwens als je hier niet vroeg genoeg mee naar de dokter gaat, kan je onvruchtbaar worden. Ik heb het nu al 2 keer gehad en ben vliegens vlug naar de dokter gegaan.
Chiqa schreef:BounceBabe schreef:Trouwens als je hier niet vroeg genoeg mee naar de dokter gaat, kan je onvruchtbaar worden. Ik heb het nu al 2 keer gehad en ben vliegens vlug naar de dokter gegaan.
Nee hoor meis...je bent in de war met chlamydia, candida (schimmel) wordt je niet onvruchtbaar van.
Rianneke18 schreef:heb je wel eens gehoord van een vaginale douche?
Chiqa schreef:Rianneke18 schreef:heb je wel eens gehoord van een vaginale douche?
Mss moet je het topic eens lezen?
stefje schreef:Vaginale douche van Lactacyd is inderdaad niet meer verkrijgbaar, maar bij de apotheek kun je nu wel bruistabletten kopen, merk Bioclin. Niet erg duur en doet hetzelfde. Zolang je het niet te vaak gebruikt is er niet veel aan de hand. Preventief zou ik nooit doen, maar als je zuurgraad verstoord is vind ik een ander verhaal
Naomi schreef:Wel eens gehoord van Trcomonas (geloof ik dat het zo heette?)
Trichomonas is een veelvoorkomende soa. Je krijgt het door onbeschermd seksueel contact, maar mogelijk ook door een gedeelde handdoek. Het is meestal niet ernstig, meer vervelend. Vaak komt trichomonas voor in combinatie met andere geslachtsziekten, zoals gonorroe of chlamydia.
· Enkele uren na besmetting kunnen al klachten optreden.
· Symptomen bij mannen zijn jeuk aan de penis en afscheiding met een nare geur; bij vrouwen jeuk aan de vagina, een schuimende, grijswitte tot groengele stinkende afscheiding, pijn bij het plassen en rode, gevoelige schaamlippen.
· Bij vrouwen kan het een infectie aan de eileiders veroorzaken en bij mannen aan de urineweg, prostaat of bijballen.
beantsje schreef:
Bij een beginnende infectie kan je ook zelf dokteren:
koop Canesten Skin (niet Canesten Foot!) bij de drogist. Dit is mij door de HA aanbevolen.