Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ketaki schreef:vraagje, maar waarom haal je dan tegelijk 2 paarden uit de wei, je kunt ze toch ook 1 voor 1 doen. net zo makkelijk en je hebt er 2 handen voor
horselover21 schreef:Ik heb t ook gehad maar dat simpel met een muskaton, zo'n panieksluiting, hij schoot los voor de wei, en het was onwijs koud (hartje winter), en die paniek haak slaat vol op mijn 3 vingers.. er waren 2 vingers gebroken.. voor mij geen panieksluitingen meer..
Hoeveel mensen zie je ook wel niet hun touw om hun hand gedraaid hebben, of op deze manier longeren?! Zeer gevaarlijk!!
Goed dat je de bokkers er ook nog op wijst voorzichtig te zijn!
Veel beterschap, ik weet hoe t voelt, en je vingers kun je gewoon niet missen, ik hoop dat het snel voorbij is voor je!
Moniek schreef:Ketaki schreef:vraagje, maar waarom haal je dan tegelijk 2 paarden uit de wei, je kunt ze toch ook 1 voor 1 doen. net zo makkelijk en je hebt er 2 handen voor
Nou je moet je voorstellen ik haal er per dag zeker 25 uit de wei en dat doe ik s'ochtens.
Ik ga ze dus niet 1 voor 1 er uit halen ben ik morgen nog bezig.
Het is altijd goed gegaan maar helaas deze keer niet.
Risico van het vak hihi.
Ik zit nu nog 10 dagen in het gips tot aan mijn elleboog pfffffff kan dus al en tijdje niks.
Dan hoor ik ook of het goed aanelkaar aan het groeien is zo niet dan moeten we toch onder het mes.
Die kans was redelijk aanwezig omdat het om een verbrijzelde vinger gaat en die genezen veel moeizamer zei de arts.
Maar ik hou jullie op de hoogte.
gr moniek