vinger er bijna afgerukt!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elinaa

Re: vinger er bijna afgerukt!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 12:06

ik moest een keer een losgebroken dekhengst vangen..geloof mij..dat lukt je niet! wat een bulldozer zeg, toen ik m eindelijk had sprong ie recht tegen mn gezicht aan met zn poten..gelukkig had ik alleen en tand door de lip. we hebben m later zo een stal ingetrapt..anders was t niet gelukt.

maar goed..ging ff om die vinger hihi..heb zelf ook wel eens mn handen verbrand, hmm..zat er geen knoop in trouwens

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 12:39

hahaha oke, maar laten we richting het topic gaan

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 08:33

Ketaki schreef:
vraagje, maar waarom haal je dan tegelijk 2 paarden uit de wei, je kunt ze toch ook 1 voor 1 doen. net zo makkelijk en je hebt er 2 handen voor

Nou je moet je voorstellen ik haal er per dag zeker 25 uit de wei en dat doe ik s'ochtens.
Ik ga ze dus niet 1 voor 1 er uit halen ben ik morgen nog bezig.
Het is altijd goed gegaan maar helaas deze keer niet.
Risico van het vak hihi.
Ik zit nu nog 10 dagen in het gips tot aan mijn elleboog pfffffff kan dus al en tijdje niks.
Dan hoor ik ook of het goed aanelkaar aan het groeien is zo niet dan moeten we toch onder het mes.
Die kans was redelijk aanwezig omdat het om een verbrijzelde vinger gaat en die genezen veel moeizamer zei de arts.
Maar ik hou jullie op de hoogte.
gr moniek

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 15:47

Ik heb t ook gehad maar dat simpel met een muskaton, zo'n panieksluiting, hij schoot los voor de wei, en het was onwijs koud (hartje winter), en die paniek haak slaat vol op mijn 3 vingers.. er waren 2 vingers gebroken.. voor mij geen panieksluitingen meer..

Hoeveel mensen zie je ook wel niet hun touw om hun hand gedraaid hebben, of op deze manier longeren?! Zeer gevaarlijk!!

Goed dat je de bokkers er ook nog op wijst voorzichtig te zijn!

Veel beterschap, ik weet hoe t voelt, en je vingers kun je gewoon niet missen, ik hoop dat het snel voorbij is voor je!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:00

Auwa Scheve mond
Veel beterschap!
Dat is nog een reden erbij waarom ik de paarden altijd een voor een uit de wei haal Clown

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 18:18

ik bracht wel eens 3 paarden weg, en nu loop ik soms met 5 of 6 shetlanders..die zijn nog lastiger dus Knipoog

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 18:41

horselover21 schreef:
Ik heb t ook gehad maar dat simpel met een muskaton, zo'n panieksluiting, hij schoot los voor de wei, en het was onwijs koud (hartje winter), en die paniek haak slaat vol op mijn 3 vingers.. er waren 2 vingers gebroken.. voor mij geen panieksluitingen meer..

Hoeveel mensen zie je ook wel niet hun touw om hun hand gedraaid hebben, of op deze manier longeren?! Zeer gevaarlijk!!

Goed dat je de bokkers er ook nog op wijst voorzichtig te zijn!

Veel beterschap, ik weet hoe t voelt, en je vingers kun je gewoon niet missen, ik hoop dat het snel voorbij is voor je!

ja idd net wat je zegt ze rukken je vingers er zo af 1pk is meer dan genoeg hihi.
Ik ben blij dat ik hem nog heb want ik kan ze niet missen hoor.
Die pijn was echt vreselijk ben blij dat de pees het niet begeven heeft en dat hij dankzij die pees er nog aanhing.

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 20:16

haha man die ik ken heeft het tot 2 keer toe gepresteerd om zijn vingers dor die musketon haak kapot te krijgen, 2e keer heeft ie beide pootjes in t gips gehad

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 12:53

Moniek schreef:
Ketaki schreef:
vraagje, maar waarom haal je dan tegelijk 2 paarden uit de wei, je kunt ze toch ook 1 voor 1 doen. net zo makkelijk en je hebt er 2 handen voor

Nou je moet je voorstellen ik haal er per dag zeker 25 uit de wei en dat doe ik s'ochtens.
Ik ga ze dus niet 1 voor 1 er uit halen ben ik morgen nog bezig.
Het is altijd goed gegaan maar helaas deze keer niet.
Risico van het vak hihi.
Ik zit nu nog 10 dagen in het gips tot aan mijn elleboog pfffffff kan dus al en tijdje niks.
Dan hoor ik ook of het goed aanelkaar aan het groeien is zo niet dan moeten we toch onder het mes.
Die kans was redelijk aanwezig omdat het om een verbrijzelde vinger gaat en die genezen veel moeizamer zei de arts.
Maar ik hou jullie op de hoogte.
gr moniek

oke bedankt Knipoog
maar wist niet dat jij in de ochtend 25! paarden uit de wei moet halen.
heel veel sterkte en hopen dat het GOED geneest.

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-06 12:57

haha maakt niet uit joh.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 12:41

he , jeetje wat balen voor je! Sterkte ermee hoor, en thanx voor de waarschuwing, ik heb ook altijd een knoop in mijn touwen zitten, en loop ook regelmatig met twee paarden op me werk, een heel enkele keer met 3 maar dat gaat eigenlijk niet...