Ik heb dat soms ook. Alleen hebben wij gelukkig nooit zoveel lekkere dingen in huis. Dus toen ik net zo'n honger kreeg heb ik maar een stuk fruit gepakt. Fruit vult vaak goed en is gezond.
Ik heb het ook! Vaak niet honger maar wel trek.. maar komt denk k ook omdat k me verveel dus ga k eten.. niet dat k dik ben ofzo helemaal niet.. Ben 173 en weeg 52 kilo .. maar ben nu best aangekomen.. in mn kuiten..:| pas mn leren laarzen soms niet zijn mn kuiten opgezwollen.. echt heel vervelend want k heb ze nog maar een jaar! Maar ik denk dat het idd door hormonen komt..
Ik heb dat ook wel eens. Dat heb ik de hele dag honger, bij het avondeten eet ik goed. Zodat ik vol zit. Maar een halfuurtje erna verga ik alwere van de honger. Volgens mij komt het door de groei oid.
Ik heb ook van die dagen.. Dan heb ik niet echt honger, maar gewoon trek in een lekker smaakje. En dan blijf ik echt vréten. Pakje scholiertjes, 2 dikke plakken ontbijtkoek, 'Máám, mag de zak borrelnootjes open?' , nog een lekker chocolaatje.. Eindigt altijd met een niet al te gezellig bezoekje aan de wc wegens buikorkaan; soms ook niet. Stom geluk dan