scheren (tussen benen) schaamschaam

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daisies

Re: scheren (tussen benen) schaamschaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 22:27

Ik zou inderdaad al niet willen douchen met andere erbij

Maar ik ben 14 en scheer me wel Ja Ja

irmaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 22:28

Ik ging ook altijd gewoon gezammelijk de douche in, er gaat bij mij gewoon een knop om. in de eerste en tweede ging ik naar een wild vreemde school waar ik niemand kende, dus toen deed ik het niet.. maar later hadden we best een groepje die altijd wel ging, van haargroei had ik toen nog geen last, dat is pas eind derde gekomen. ( op de middelbaare school bedoel ik )

Ik snap je heel goed, en inderdaad niemand kan je dwingen.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 22:30

Pfew, dacht even dat ik de enige preutse was hier Bloos. Maar kom op, ze komen echt niet controleren of je doucht lijkt me. En anders hadden ze echt een probleem als ze mij in de klas hadden. Ik maak er wel een probleem van Scheve mond

Maar ontopic; ik scheer me daar wel. Mn hele vacht gaat eraf. En op mn 14e ook al Ja

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 22:41

Wij douchten op de middelbare school ook 'gezamelijk'.

In de eerste wilde niemand douchen en vanaf de derde klas was het vechten Clown voor de warmste douche met de beste straal Vork! Ik dacht altijd maa'r ongetwijfeld is iedereen onzeker, maar als er één schaap over de dam is volgen er meer........................iedereen is vrouw en niemand is perfect! Voor je eigen zekerheid kun je het van onder zeg maar gewoon netjes bij werken........................

Natuurlijk is niet douchen ook een optie, maar als je de eerste twee uur gym hebt en daarna nog een aantal uren met 'zwetende klasje' lessen moet volgen had ik het wel geweten. Zo'n lekker mij ruik je toch niet want ik heb (heeeeeel) veel deo op geur! Als het in je laatste uren was zou ik ook lekker thuis douchen hoor!

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 22:57

Wij hoefden gelukkig niet te douchen... Had het ook niet gedaan trouwens....

Op die leeftijd schoor ik me al wel....

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 23:01

Ik trouwens niet hoor, alleen sporadisch mijn onderbenen en oksels. Op m'n bovenbenen heb ik maar heel licht haar Lachen

Hollybolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 23:06

Sylvia schreef:
Ik trouwens niet hoor, alleen sporadisch mijn onderbenen en oksels. Op m'n bovenbenen heb ik maar heel licht haar Lachen

ik ook niet, enkel onderbenen en oksels. en bikinilijn, al lukt dat niet zo netjes al mn benen of oksels. heb het idee dat wanneer ik me van onder zou scheren het enorm gaat prikken als t weer begint te groeien Bloos
lekker onderwerp Tong uitsteken haha...

douchen gezamelijk? zou ik van me leven niet doen, iemand die je kent maakt me niet uit, toen ik zou oud was, maar nu liever niet.
niemand dwingt je hoor Knipoog onthoud dat goed.

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 23:18

Mocht je het nog niet eerder gedaan hebben.. Gebruik een scherp en schoon mesje!! Of Veet ontharingscreme. Als ik het niet met Veet doe, val ik pas echt op vanwege alle rode pukkeltjes en vlekken!!! Wat een drama! Gelukkig hoef ik lekker niet meer naar schoolgym, want ik zit al... ehhhh even denken .... en dan nog liegen over mijn leeftijd ..... ehhh ruim 10 jaar niet meer op de middelbare school Haha! Haha! Haha! Neemt niet weg dat ook ik het graag netjes bijhoud Knipoog
Maak je vooral niet te druk! Al je klasgenootjes zijn onzeker over hun lichaam. Je staat echt niet alleen! Ehh letterlijk en figuurlijk als ik het zo hoor Knipoog Clown
Succes en laat even weten of je het hebt overleefd!!

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 23:19

Hollybolly schreef:
heb het idee dat wanneer ik me van onder zou scheren het enorm gaat prikken als t weer begint te groeien Bloos
lekker onderwerp Tong uitsteken haha..

daar kun je nog best wel eens gelijk in hebben *ervaring* *LOL*

maar ik ben hardnekkig, ik scheer 't gewoon.. hmm nja, niet altijd, als ik ga zwemmen ofzo, en als ik ongesteld moet worden werk ik het een beetje bij (al die door-het-bloed-aan-elkaar-geplakte-haren Misselijk ) enzo.. lekker dan Clown oksels en benen gaan ook gewoon kaal, 's winters hou ik mn benen iets minder bij Clown

btw, wij douchen nooit na de gym.. altijd de mazzel het laatste uur gym te hebben Vork en anders.. tsja.. er is nooit tijd om te douchen, en al zou die er wel zijn, weet niet of ik het dan zou doen.. Lachen

maar ze kunnen je toch niet dwingen te douchen? lijkt me sterk!

Hollybolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 23:26

in de winter ben ik ook niet zo'n scheerder, geen hond die t ziet, af en toe is mij genoeg. Tong uitsteken

WAAROM groeit er haar op plekken waar t niet hoort..... dat is enkel maar onhandig en heeft nergens nut voor zover ik weet.

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 23:30

Ze kunnen je toch niet dwingen, je moet toch zelf weten of je wilt douche, ik zou me ook niet prettig bij voel om met iedereen dan te douchen

als het bij mij op school was dan hadden ze echt pech! Ik maak er dan een groot probleem van, en volgens mij wel meer meisjes uit mijn klas Knipoog

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 23:31

Als ze echt voor de kleedkamer gaan staan om te checken of je hebt gedoucht gewoon je haren nat maken en beetje lang in de kleedkamer blijven hangen.
(bij mij had het altijd succes! Degenen die hun haar niet nat hadden, moesten terug de kleedkamer in om te gaan douchen *LOL* )

Nu hebben we godzijdank hokjes (gymmen met 2 klassen = maximaal 6 meisjes dus ) en doucht iedereen Lachen

Tatt_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 23:46

Wij zijn op school niet verplicht om te douchen.Maar ik doe het wel,we hebben namelijk aparte douches Lachen Degenen die willen douchen mogen een kwartier vroeger stoppen,meestal gaan alleen ik & mn vriendin douchen,(nou de rest blijft dan maar lekker plakkerig de rest van de dag Vork ) Wel fijn die aparte douches,ik zou echt niet samen in 1 hok gaan Bloos! Ben daar veel te verlegen voor.Vroeger toen we 10/11 waren gingen we bij het zwemmen wel altijd samen in een hok om om te kleden,maar dan let je daar nog niet echt zo op denk ik.En we deden het meestal zo ; je vriendin hield der bikini nog ff aan & hield een handdoek omhoog waar jij je achter om kon kleden & andersom.Slim trucje hé Knipoog

Trouwens ik ben 14 en scheer me niet,heb echt weinig haar op die plek dus hoeft het nog niet zo Lachen

Vinaba

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 23:50

Ik ben hier ook onzeker over geweest alleen door ander gebied. Vork

olafj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 23:54

Gewoon netjes scheren en de te lange haren een beetje kort wieken. een mooi net streepje in het midden en je zit altijd goed!! ongeacht je leeftijd, maar een gevaren driehoek of oerwoud kan echt niet.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 23:59

Ik vind een leuk bijgewerkt driehoekje wel leuk. Verder, wie niet scheren, dat is mijn zaak niet.

gootje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 00:09

wij moesten ook douchen op school,maar ik heb het altijd geweigerd.ik sporte ook gewoon in mijn kleren.Nou was ik ook niet zo actief,ik vond het wel best.had altijd last van mijn knie ,dus kon ook vaak niet mee doen.Mijn Pa vond mijn rijden belangrijker dan dat sporten.

ik heb me nog nooit geschoren,heb ook heel weinig en ben heel blond.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 00:27

Wij hoeven niet te douchen Lachen en anders het zijn aparte hokjes
Haha! dus dat is wel makkelijk .. en als je niet wil douchen daar dan zou ik gewoon een briefje van je ouders meenemen ofzo

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 00:38

rond die leeftijd deed ik alleen de zijkanten netjes bijwerken en alles mooi 'kort' houden, ik wist ook niet wat eigenlijk gedaan werd en wat niet

de rest weet dat ook niet hoor, believe me

tegenwoordig ben ik 10 jaar verder, en maak ik de mooiste creaties Knipoog komt wel goed. als het maar verzorgd is

amukela

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 00:45

Ik vind het wel fijn om te douchen als je gesport hebt. Moet er niet aan denken om de hele dag verder te gaan zonder douchen. Wel of geen haar kan me niks schelen!

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 00:55

Ik scheerde / schoor ( vielen al meer mensen over in dit topic haha ) me al wel toen ik 14 was.
Maar wij hoefden niet samen te douchen ofzo. Bij ons heeft iedereen altijd de laatste 2 lesuren gym, daarna ben je dus uit. Dus dan kan je gelijk thuis douchen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 01:23

ik heb niet zo veel dus ik kortwiek het gewoon een beetje en zorg dat het een beetje netjes is. Maar wij moeten niet douchen (onze gymlessen zijn dan ook niet echt actief Clown zeker vorig jaar niet, meer dan liggen op matten of trampoline of gras deden we niet)
Maar als we dat willen is het met koud water, heel snel, enin gezamelijke douches. Maar niemand deed het, onze lo leerkracht kwam altijd op de onmogelijkste momenten binnen gewandeld (en dat was een man)

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 09:26

Ik schoor mezelf ook al op heel jonge leeftijd, vind het gewoon frisser Ja

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 09:37

verootjoo schreef:
Ben je verplicht te douchen met zijn allen? Dat zou ik sowieso al niet doen

Idd Tong uitsteken Gewoon thuis douchen Knipoog
Voor de rest moet je het zelf weten maar ik hoor steeds meer dat de uitverkoop ( 'alles moet weg') methode in trek is Haha!

Douni

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 10:27

Op die leeftijd hield ik het gewoon netjes.

Wij moesten ook gezamelijk douchen, maar niemand deed het.
Ik douchte gewoon lekker thuis in mn eigen douche.