Maar ik ben 14 en scheer me wel Ja
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

. Maar kom op, ze komen echt niet controleren of je doucht lijkt me. En anders hadden ze echt een probleem als ze mij in de klas hadden. Ik maak er wel een probleem van 
voor de warmste douche met de beste straal
! Ik dacht altijd maa'r ongetwijfeld is iedereen onzeker, maar als er één schaap over de dam is volgen er meer........................iedereen is vrouw en niemand is perfect! Voor je eigen zekerheid kun je het van onder zeg maar gewoon netjes bij werken........................
Sylvia schreef:Ik trouwens niet hoor, alleen sporadisch mijn onderbenen en oksels. Op m'n bovenbenen heb ik maar heel licht haar
haha...
onthoud dat goed.
Neemt niet weg dat ook ik het graag netjes bijhoud 
Hollybolly schreef:heb het idee dat wanneer ik me van onder zou scheren het enorm gaat prikken als t weer begint te groeien![]()
lekker onderwerphaha..

) enzo.. lekker dan
oksels en benen gaan ook gewoon kaal, 's winters hou ik mn benen iets minder bij 
en anders.. tsja.. er is nooit tijd om te douchen, en al zou die er wel zijn, weet niet of ik het dan zou doen.. 
)
Degenen die willen douchen mogen een kwartier vroeger stoppen,meestal gaan alleen ik & mn vriendin douchen,(nou de rest blijft dan maar lekker plakkerig de rest van de dag
) Wel fijn die aparte douches,ik zou echt niet samen in 1 hok gaan
Ben daar veel te verlegen voor.Vroeger toen we 10/11 waren gingen we bij het zwemmen wel altijd samen in een hok om om te kleden,maar dan let je daar nog niet echt zo op denk ik.En we deden het meestal zo ; je vriendin hield der bikini nog ff aan & hield een handdoek omhoog waar jij je achter om kon kleden & andersom.Slim trucje hé 
en anders het zijn aparte hokjes
dus dat is wel makkelijk .. en als je niet wil douchen daar dan zou ik gewoon een briefje van je ouders meenemen ofzo
komt wel goed. als het maar verzorgd is
zeker vorig jaar niet, meer dan liggen op matten of trampoline of gras deden we niet)
verootjoo schreef:Ben je verplicht te douchen met zijn allen? Dat zou ik sowieso al niet doen
Gewoon thuis douchen