Overslaand hart

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bonte

Re: Overslaand hart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 10:57

Misser schreef:
Ik ben voor iets soortgelijks dinsdag bij de HA geweest. Bij mij zat/zit het trillende gevoel alleen tussen borst en keel in en dan aan de linker kant. Dat bleek echter een irritatie te zijn bij de aanhechting van m'n bovenste rib.

Wat is daar toen aan gedaan? Dat van mij voelt hetzelfde alleen gewoon in het midden.

ninja2Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 11:03

highwaykind schreef:
Hier ook regelmatig dat rare fladderende ( soms gevolgd door een mega bonk waarbij er soms een soort schok door mijn armen gaat, of een pauze dat hij een slag mist, en dan alles weer normaal).
Vind het ook best eng, helemaal als het vaker op 1 dag gebeurt, maar zolang er niets zeer doet en ik niet omval gaat het geloof ik nog wel goed. Ik hoor van veel mensen dat ze hetzelfde hebben, en dat het normaal is - je hart is geen computer, maar een spier en is dus niet altijd superregelmatig.

Wat jij zegt heb ik ook. Het duurt niet langer als 10 min. Ik ga dan meestal even zitten als het kan en dan word het weer normaal.
Ik heb dit nu een half jaar ofzo en de eerste keer dacht ik dat ik dood ging.
Maar het is nog nooit gebeurd dus zal het wel niet ernstig zijn

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 13:05

Ik heb het ook gehad ... beide: het stoppen en bonk weer doorgaan en het racen.
Het racen ben ik 2 keer voor naar HA gegaan en heb 2x voor mijn geruststelling een hartfilmpje gekregen. HA zei nl ook niet druk om maken wordt het alleen maar erger van. Het resulteerde meestal in een hyperventilatie aanval omdat ik zeker wist dat ik een hartaanval zou krijgen.

Het slag over slaan heb ik wel een als ik bv te snel opsta dan voel in even nix dan opeens boenk door lichaam even dizzy en klaar. Dit alles gebeurt enorm snel achterelkaar aan.

Vind het stiekum toch fijn hier te lezen dat veel mensen het hebben en dat het niet ernstig is.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 14:35

Bonte, thanks, lekker leesvoer Lachen

inderdaad fijn om te horen dat wij 'bonkers' niet alleen zijn Lachen

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 14:57

Bonte schreef:
Misser schreef:
Ik ben voor iets soortgelijks dinsdag bij de HA geweest. Bij mij zat/zit het trillende gevoel alleen tussen borst en keel in en dan aan de linker kant. Dat bleek echter een irritatie te zijn bij de aanhechting van m'n bovenste rib.

Wat is daar toen aan gedaan? Dat van mij voelt hetzelfde alleen gewoon in het midden.

Moet vanzelf overgaan. Maar het trillende gevoel duurt bij mij ook maar 1 a 2 seconden.

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 22:42

ik heb ook vaak een onregelmatige hartslag en meestal na inspanning. Ik heb er verder geen last van, maar bij ons zit het in de familie