Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sannuh schreef:monica12 schreef:en dan met je vinger in je poedersuiker?? GATVERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Eh jaaa, hoe wou je zo'n ding er anders in krijgen![]()
ma_rie_tje schreef:Via dr neus![]()
Of misschien verwart ze ongesteld zijn met aan de diaree zijn
Shalimar schreef:Tja, ik zal dan wel iets doen wat ontzettend fout is maar ik draag of ik nou ongesteld ben of niet elke dag een tampon. Ik heb gewoon ontzettend veel afscheiding en om nou elke keer een inlegkruisje te gebruiken....die dingen zitten voor geen meter, ze blijven nooit zitten. Ik heb er ook nooit moeite mee om tampons in te brengen...ongesteld of niet...
Shalimar schreef:Tja, ik zal dan wel iets doen wat ontzettend fout is maar ik draag of ik nou ongesteld ben of niet elke dag een tampon. Ik heb gewoon ontzettend veel afscheiding en om nou elke keer een inlegkruisje te gebruiken....die dingen zitten voor geen meter, ze blijven nooit zitten. Ik heb er ook nooit moeite mee om tampons in te brengen...ongesteld of niet...
mirgino schreef:Shalimar schreef:Tja, ik zal dan wel iets doen wat ontzettend fout is maar ik draag of ik nou ongesteld ben of niet elke dag een tampon. Ik heb gewoon ontzettend veel afscheiding en om nou elke keer een inlegkruisje te gebruiken....die dingen zitten voor geen meter, ze blijven nooit zitten. Ik heb er ook nooit moeite mee om tampons in te brengen...ongesteld of niet...
als ik jou was zou ik dit aan de huisarts voorleggen of je door laten sturen.
ik weet niet hoe oud je bent, maar het hoort niet![]()
ik weet er nu alles van,heb er ook jaren mee rondgelopen,en het was dan [volgens de huisarts]een infectie ,dan een schimmel en toen een bacterie
en maar medicijnen slikken.
het was bij mij begonnen na de geboorte van mijn zoon![]()
ik ben er nu van af,de baarmoedermond was de schuldige[dat kwam door de hormonen]
maar blijf er niet mee lopen,het is echt niet goed om iedere dag met tampons te lopen.
thabs schreef:Ik ben nog steeds van de tampax..
Vind het niet fyn als ik op school mn handen vies heb ofzo;)
en die inbrenghuls is lekker glad!, makkelijker dus..
een groot nadeel, ze zijn erg groot!
VeirL schreef:Voor de afscheiding hoef je geen tampon te dragen, ook geen inlegkruisjes. Op de lange duur krijg je er alleen maar infecties van.
ma_rie_tje schreef:thabs schreef:Ik ben nog steeds van de tampax..
Vind het niet fyn als ik op school mn handen vies heb ofzo;)
en die inbrenghuls is lekker glad!, makkelijker dus..
een groot nadeel, ze zijn erg groot!
en daarom heb ik tampax compact
Die hebben geen kartonnen huls maar een plastic en die moet je eerst "uitelkaar" schuiven
je verplettert ze dus niet in je tas, en zijn niet veel groter ddan een tampon zonder huls