Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fourth schreef:Boeiend, ze doen het zichzelf aan. Als je echt zo dom bent om een eetstoornis als lifestyle te nemen dan mag je wat mij betreft alle nadelen eraan ondervinden ook.
Mietje schreef:fourth schreef:Boeiend, ze doen het zichzelf aan. Als je echt zo dom bent om een eetstoornis als lifestyle te nemen dan mag je wat mij betreft alle nadelen eraan ondervinden ook.
Zo. Jij bent lekker subtiel. Al aan de ouders, familieleden en vrienden van die mensen gedacht?
Vast niet. Dan had je wel geweten hoe slopend iemand in je omgeving met een eetstoornis is.
Ik vind dit maar een misselijke, ondoordachte poedersuiker.
Dit soort site's zijn echt zo fout.. Mensen die hierin trappen zijn vaak al een heel eind, willen ze erin meegaan..
Onzeker, groepsgedrag, weet ik het wat.. In ieder geval genoeg om iemand compleet de vernieling in te helpen.
Ik denk niet dat het ook erg handig is om die link in dit topic te zetten TS.. Ik TeM even wat de mod's ervan vinden.
Justy schreef:
Ik vind wel dat internetproviders en bijvoorbeeld Google hier iets tegen zouden mogen doen. Een paar jaar geleden is dit ook bij Oprah geweest en naar aanleiding daarvan zijn een hoop pro-Ana-sites uit de lucht gehaald, maar blijkbaar is dat allemaal weer weggezakt...
Justy schreef:Dus ja, het is heel sneu wat die meiden zichzelf aandoen en nee, het zijn geen stomme dozen die eens normaal moeten gaan doen. Het zijn vreselijk onzekere, ongelukkige meisjes die lijden aan een levensbedreigende ziekte.
Mirr schreef:Verder zijn die sites je echt niet om een eetstoornis aan te praten. Dat kan ook niet. Je "neemt" niet van de een op andere dag anorexia.
Op die sites kan je ook gesteund worden als je dat wil, om van je eetstoornis af te komen.
Mirr schreef:Helemaal van een eetstoornis afkomen gebeurt idd vrij weinig..
Maar ik moet zeggen dat die sites mij idd wel "helpen" om door te gaan met weinig eten..
Blegh, voel me nu zo stom he..Dat ik gewoon niet van die sites kan wegblijven..