De sterilisatie van de man schijnt 'gemakkelijker' om te keren te zijnd an die van de vrouw, trouwens...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:Zelf wilde ik ook nooit kinderen, maar ben nu toch na mijn dertigste moeder geworden. Ik denk dat maar weinig artsen het op jonge leeftijd zullen doen, mits er een medische noodzaak is. En vragen aan een zwangere of ze spijt heeft...., tsja, daar valt weinig meer aan te veranderen dan he
Dees schreef:Nog handiger: een ERUIT knopje op je eierstokken
runningkawa schreef:Spijt hebben is pech hebben.
Daar ben ik heel simpel in.
Waarom niet de man, omdat de vrouw ook op elke leeftijd een vrije keuze moet hebben.
Als ik me nu om wil laten bouwen, gaat dat geloof ik nog simpeler dan dan dat ik definitief geen kinderen meer kan krijgen![]()
faye schreef:Jij had het over rare reacties, ik niet
Ik snap niet dat je je daar zo door aangesproken voelt. Bovendien zijn er genoeg methoden om niet zwanger te raken. Straks vind je ook nog dat sterilisatie in het basispakket moet zitten.![]()
En ik zie jou echt alleen maar over etters schrijven, maar misschien heb ik positieve posts gemist.
En waarom jou niet opzadelen met de kosten (je bedoelt de kinderbijslag toch?). De kids van nu betalen straks jouw AOW. Wees blij dat er straks genoeg werkenden zijn om je dat te bieden.
Citaat:Heb nooit gedacht aan sterilisatie omdat de andere oplossingen veel fijner en minder ingrijpend zijn.
faye schreef:Nou Sammie, ik zie hier niemand zeggen: je weet niet wat je mist
Of: kids zijn zo leuk