geen vriendje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nadhir

Re: geen vriendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 16:06

waarom schrijf je jezelf niet vrijblijvend in op een datingsite. Een paar vriendinnen van mij hebben dat voor de gein eens bij mij gedaan....maar heb echt heel veel gezellige vrienden er nu bij. Daarnaast is er n jongen die ik bij t stappen heb leren kennen.

Misschien kan je eens n keer met je vriendinnen mee gaan naar een gezellige kroeg ofzo. Dat zijn juist de situaties waarbij je iemand kan leren kennen.

Je moet vooral niet denken dat t niks gaat worden...want dan lukt t niet, probeer positief te blijven

Preddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 16:24

www.knuz.nl ; betrouwbaar , gratis en er zit heel wat leuks tussen! Ik heb er al 2 leuke dats aan over gehouden (werd uiteindelijk niets ,maar wel gewoon vriendschap)

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 16:49

liesJ schreef:
ik herken me in jou verhaal. alleen bij mij komt het omdat ik heel verlegen word als ik iemand leuk vind. iemand nog tips

Ja. Gewoon zeggen:"Sorry hoor, ik ben onwijs verlegen, dus ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik wil je toch ook niet zomaar laten lopen." Leuke openingszin waar geen enekel jongen moeite mee zou hebben.
Het deel achte de komma kun je ook weglaten, als je te verlegen bent om dat te zeggen.

het probleem is dat veel te veel mensen bezig zijn met te bedenken wat anderen van ze zullen denken. dat kun je nooit raden, dus daar hoef je niet aan te denken. Ga er maar vanuit dat een jongen net zo onzeker is. Soms helpt het als je doet alsof het je broertje is ofzo. En jezelf een schop onder je kont geven. Als je iets wilt weten, gewoon vragen. Niet bang zijn voor de gevolgen. Je kunt ook gewoon stil naast iemand gaan zitten. Als die belangstelling voor je heeft, knoopt hij/zij het gesprek wel aan. En dan heb je nog het oude vertrouwde "Wil je wat van me drinken" wat een erg duidelijke boodschap is dat je belangstelling hebt. Dan merk je daarna wel of hij wel of niet van je wil drinken en hoe het verder loopt. Altijd gewoon alleen de eerste stap zetten, niet aan de rest denken, want je kunt niet voorspellen hoe dingen lopen en dat hoef je niet te doen. Laat de ander maar lekker de leiding nemen, maar begin wel. Zonder begin ook geen rest...
En maak OOGCONTACT.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 19:49

datingsites is niet voor mij, ik heb me ingeschreven op relatieplanet (es voor de gein)
het waren bijna allemaal mannen van boven de 30-40 jaar Scheve mond waarom reageren die op een meisje van 18?
er zaten 2 leuke jongens in, maar de ene woont veel te ver, en beide zijn enkel leuk om eens te chatten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 19:52

Elmond schreef:
Elmond schreef:
There's still hope for me Bloos
Hahaha, sorry...maar ik hou het gewoon nog even bij mijn paardje denk ik. Je moet niet gaan zoeken naar de ware, want dan vind je hem nooit is mij verteld Haha!

[naam] schreef:
Ik houd het (denk ik Bloos) ook weer even bij de paardjes Ja
Ik ga ook niet zoeken, ik wacht af Vork

Zullen we samen een clubje oprichten ofzo Koe
Hahahaha alleen het idee al: "vereniging der afwachtenden" ofzoiets Haha!

Ja goed idee Haha!

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 19:53

ik ken dit
ik ben wel nog maar 15 maar helemaal het zelfde
ik ben verzorgd en zo maar heb nog nooit een vriendje gehad , gekust , hand in hand
ik hou ook niet van disco's en uitgaan

maar ik vind is weg gaan om de x tijd wel is gezellig

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 20:07

Jep ik herken mezelf ook in je!!
Ik ben nu 21 maar ik ben ook nog steeds vrijgezellig....
Ik heb in mn leven 2 vriendjes gehad, 1 van ruim 3 maand en 1 van een paar weken, waar ik ook wel verder mee ben geweest dan zoenen, maar niet "all the way"
Vroeger was ik ook altijd wel snel verliefd, maar nu... Ik zou ook gewoon echt niet weten wie ik leuk zou vinden.. Ja ik weet wel 1 iemand die mij erg leuk lijkt, maar dat is volgens mij een "gevaarlijk type" Volgens mij doet hij iets met drugs, en als ik hem in een discotheek zie dan is hij ook erg agressief! Ik heb in totaal met 6 jongens gezoend. Vind ik zelf weinig, (helemaal toen ik hoorde dat een meisje die ik ken met ong. 80!!! jongens heeft gezoend! Nou zo wil ik ook echt niet zijn!) Ik ga dus ook wel regelmatig uit, en ga wel veel de stad in, en naar de manege, maar ik zie dus ook niemand!

Maar ik blijf wel geloven dat er ooit iemand komt. Misschien is het nu ook nog niet zo'n goed moment. Ik ben erg druk, en moet zeggen dat mn paard wel voor gaat voor mn vriendje denk ik.

En ik geloof dat er voor jou ook wel iemand komt...

Danah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 20:25

je bent dus echt niet de enige!
Ik ben dan pas 17, dus misschien vindt je me nog te jong om me zo kansloos te voelen maar okee. Ik heb ook zoiets, ik vindt het meestal wel leuk om uit te gaan, ik ontmoet veel mensen op school en op stap, maar leuke jongens? nee die zitten er nooit bij. bovendien ging ik er tot een jaar geleden ofzo altijd vanuit dat NIEMAND maar dan ook NIEMAND mij oóit leuk zou vinden.
dat is nu wel een beetje veranderd, maar dat terzijde. mensen staan mij ook altijd raar aan te kijken als ik vertel dat ik nog nooit (op de basisschool na dan Clown ) een vriend heb gehad. ´eeuwig vrijgezel´, klinkt wel heel stoer, ik doe er ook maar altijd grappig over maar het voelt stiekem wel echt vervelend.
ik durf ook niet op jongens af te stappen enzo. ik heb wel al een paar keer gezoend, en een beetje flirten, maar ik moet bekennen dat ik alle keren nogal uhm, beschonken was. heel debiel maar dan pas durf ik een beetje te flirten enzo.. hier houd je trouwens geen relaties aan over, vooral beschamende gevoelens.
ik zie mezelf ook de komende tijd nog geen vriend krijgen, ben een beetje bang voor jongens lijkt het wel.
maar kop op! kijk in dit topic, je bent echt niet de enige! ik snap alleen wel waarom je jezelf zo voelt. het lijkt wel of tegenwoordig iedereen op zn 14e al verkering heeft en met jan en alleman het bed induikt. toen ik op mijn 16e nog steeds niet had gezoend loog ik daar ook over want dat vindt iedereen gewoon raar,,

edit: mag ik ook bij het clubje der afwachtenden? Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 20:29

Jahoor Danah, join the club Haha!

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 21:31

danah zei

het lijkt wel of tegenwoordig iedereen op zn 14e al verkering heeft en met jan en alleman het bed induikt. toen ik op mijn 16e nog steeds niet had gezoend loog ik daar ook over want dat vindt iedereen gewoon raar,,

ik zeg
groot gelijk
vanaf het eerste middelbaar bij mij op school is iedereen aan s*x beginnen te doen voor hen is het een sport Verward zij gaan naar feestjes om s*x te hebben raar maar waar

daar door vind ik mezllf ook wel raar zij beginnen er al aan op hun 12
maar ik weet het ik ben nog niet zo oud mijn tijd zal wel komen

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 00:02

*diepe zucht* hoe herkenbaar!

Je bent iig niet de enige! Ik ben 18 en heb zelf ook nog nooit een vriendje gehad. En uitgaan, ook nog nooit gedaan, maar ook geen behoefte aan!

Ik ben stil en enorm verlegen (x 1000). Op school ook, ik zei geen woord! Ja had wel een vriendin in mijn klas, was een aardige meid en nog een andere hield ook van paarden en we konden wel kletsen enzo.. maar ja hun hebben het ook altijd over uitgaan en vriendjes enzo en nee dat trekt mij nog steeds niet.

Qua sociale contacten heb ik ook weinig, heb niet echt een goeie vriendin(nen)ofzo. Ik ben saai ingesteld hoor, óf ik werk, óf ik ben bij de paarden, óf ik zit achter de pc waar ik haast de meeste uren door breng. Doe voor de rest weinigs nuttigs of leuks. Ben nog nooit van m'n leven uit geweest serieus niet. Ja ooit een schoolfeestje (ook 1 of 2 x) op de middelbare school in de brugklas en maar dat was het dan ook. Wat moet ik daar, ik ga toch niet dansen, veel te verlegen en tsja jongens

Krijg vaak de vraag, ga je nooit uit? Waarom dan niet? En dan moet je dat uit gaan leggen. Ja ik vind het niets enzo. Ben je wel is uit geweest? Nee dat niet. Nou dan weet je ook niet wat het is Knipoog. Aan de ene kant hebben ze daar wel gelijk in, dat moet ik toegeven. Maar aan de andere kant, ik wil helemaal niet uit, dat drinken roken dansen.. Ik weet me dan waarsch. geen houding te geven zeg maar en dat zou niet alleen bij het uitgaan zijn, want heb dat nu ook erg vaak.. wat ik moet doen, hoe ik moet gaan staan goh en waar je je handen moet laten Rolleyes wat een ramp, langs je lichaam of toch over elkaar, op je rug of weet ik veel

Sorry als het erg stom klinkt, maar zo voel ik het wel vaak..
En vriendjes.. ook nog nooit gehad.. Tja die manegemeisjes van 13/14 die hebben er al 5 versleten als het er niet meer zijn. En ja ik, ja ik nog nul. Over zoenen enzo heb ik nog nooit gelogen, maar ja dan hoor ik wel is die verhalen van die meisjes. Goh wat lig ik dan ver achter

Iedereen zegt: het komt allemaal vanzelf, maar ja moet ik eerst maar is zien. En ja ik vind wel is jongens leuk, maar dan zijn het toch zo van die uitgaanstypes die mij toch never nooit iets zouden vinden. Plus dat ik bijvoorbeeld never nooit zn msn zou durven vragen, iets af wil spreken of mob. nr ofzo

jolienleon schreef:
geniet gewoon van die aandacht Joel Knipoog
ikzelf heb ook geen vriendje,
maar ach... dat komt nog wel zeker...

Hee zie ik jou hier ook weer hihi Lachen

Ennuh ik wil ook bij dat clubje der afwachtenden! haha ik ben echt niet iemand, die het initiatief zal nemen hoor Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 10:27

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 11:18

Herkenbaar, al heb ik wel eens een relatie gehad. Maar ik word gewoon nooit verliefd, en heb inmiddels geleerd om onder geen voorwaarde aan een relatie te beginnen als er geen kriebels zijn.

Mijn nieuwe koers is gewoon te proberen veel mensen te ontmoeten en te leren kennen. Ik zit bv op OKcupid - is niet zozeer een dating site als gewoon een contact site. Best wat leuke mensen leren kennen, en ook al blijft het bij iemand 1x ontmoeten, daar leer je ook van. Ik zou liever in de supermarkt iemand tegen het lijf lopen, maar blijkbaar shop in ik de verkeerde Clown

Ik vraag me wel eens af hoe sommige mensen dat doen, al die mensen die zo'n beetje wekelijks verliefd zijn. Waar halen die al die vlammen vandaan? Of stel ik gewoon hoge eisen? Niet bewust in ieder geval. Nou ja, ik ga gewoon door met proberen nieuw mensen ontmoeten, hopelijk loop ik eens tegen iemand aan waar ik gek op word en die net zo gek op mij word.
Laatst bijgewerkt door 796285 op 15-08-06 12:11, in het totaal 1 keer bewerkt

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 11:41

Zeg, waarom gaan jullie niet met zn allen meeten? Kan je er met elkaar over praten en voel je je niet zo eenzaam! Ik ben 17 en heb 2 vriendjes gehad 1 van school en een van chat en nu heb ik weer een vriend van chat! Het is mss een raar idee maar ondertussen ontmoeten veel mensen elkaar zo! ik vind www.solomio.nl een leuke site, kan je elkaar meteen zien! Ik heb er ook mn vriend ontmoet. Veel succes!

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 11:57

Danah schreef:
je bent dus echt niet de enige!
Ik ben dan pas 17, dus misschien vindt je me nog te jong om me zo kansloos te voelen maar okee. Ik heb ook zoiets, ik vindt het meestal wel leuk om uit te gaan, ik ontmoet veel mensen op school en op stap, maar leuke jongens? nee die zitten er nooit bij. bovendien ging ik er tot een jaar geleden ofzo altijd vanuit dat NIEMAND maar dan ook NIEMAND mij oóit leuk zou vinden.
dat is nu wel een beetje veranderd, maar dat terzijde. mensen staan mij ook altijd raar aan te kijken als ik vertel dat ik nog nooit (op de basisschool na dan Clown ) een vriend heb gehad. ´eeuwig vrijgezel´, klinkt wel heel stoer, ik doe er ook maar altijd grappig over maar het voelt stiekem wel echt vervelend.

Hier precies hetzelfde!

Ik heb dan wel gezoend enzo, een paar weken met een jongen gegaan die ik wel leuk vond maar meneer ging op vakantie met een ander. En nog een kans geven? Nee, want ik was niet verliefd. Dat ben ik ook totaal niet snel. Ik ben heel kieskeurig. Vind ik een keer een jongen wel leuk, dan is ie meestal bezet. Clown

En dan zie je mn vriendin; relatie van 9 maanden uit, 2 weken later heeft ze alweer een nieuwe. En zo ken ik wel meer mensen. Ik zit dan altijd met mn bek open te kijken van; huh?!

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 20:49

Het komt vanzelf! Ik werd nooit verliefd, wel vriendjes maar eigenlijks omdat ik niet alleen wilde zijn. Ook nooit aandacht te kort gehad en ging elke week heerlijk te stappen, ben eigenlijks nooit alleen geweest. Mijn vriend waar ik nu anderhalf jaar mee heb is de eerste waar ik echt ontzettend verliefd op was(ben) en ja het enigste wat ik kan zeggen is het komt vanzelf..

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 21:05

Idemdito, tot mijn 17e (2 maanden voor ik 18 werd) vrijgezellig, vriendje hier vriendje daar, kan niet tegen alleen zijn.
2 maanden voor mijn verjaardag ontmoette ik een collega waar mijn hart van oversloeg. Ik bn op hem afgestapt, heb boem, gevraagd of hij wat wilde drinken en we zijn nu ook al bijna anderhalf jaar gelukkig samen.

Mijn vriend is tot zijn 22e vrijgezel gebleven. Af en toe een keer gezoend met een meisje, niks serieus verder. En dan snap ik niet, want hij is lief, aardig, grappig, etc en zooo knap..
Maar ook hij was te verlegen. Geluk dat ik ontzettend brutal ben Clown

Een van zijn beste vrienden, zelfde verhaal, ook nog steeds vrijgezel. Nu heeft mijn vriend zijn uiterlijk meer mee, maar die vriend is gewoon ook een schat, super lief en attent. Ik zou het wel weten. Maar behalve de albert heijn en zijn werk komt hij nergens.

Houding is wel heel belangrijk. Voor mijn vriend kreeg ik de ene date na de andere. Met mijn vriend keuren ze mij geen blik meer waardig Clown of ik nou bij hem ben of alleen weg ga hihi

Maar het komt vanzelf..

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 09:12

Lusitana schreef:
liesJ schreef:
ik herken me in jou verhaal. alleen bij mij komt het omdat ik heel verlegen word als ik iemand leuk vind. iemand nog tips

Ja. Gewoon zeggen:"Sorry hoor, ik ben onwijs verlegen, dus ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen,.

k heb het hem op msn ezegt dak hem al een tijd onwijs leuk vind en raad eens
ihet was wederzijds Haha!
toen hebben we gewoon beetje gepraat en toen zei die zullen we een ralatie maar proberen ik zei natuurlijk ja. maar hij wou me wel officieel nog vragen dus niet via msn Pling
hij gaat over 1,5 week naar middelburg verhuizen voor cios en ik volg jaar later vandaar het proberen want we zien elkaar dan zaterdag avond tot zondag avond en soms 2 weken niet Huilen
maar ben blij dak het verteld vheb aan hem en lusitana bedankt voor de tips Haha! Haha! Haha!

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 10:35

Herkenbaar Ja.
19 jaar en nooit een 'echt' vriendje gehad. Zoenen heb ik wel gedaan, maar verder niks. Een relatie is gewoon niet voor mij weggelegd, ik irriteer me erg snel aan mensen, omdat ik zo nu en dan gewoon echt alleen wil zijn. Ik hou ook niet van jongens/mannen die lief zijn, 'ik hou van je' of 'ik mis je'-smsjes sturen. Ik word ook zelden verliefd, maar ik weet allemaal waar het aanligt: mezelf. Mijn pa die begint nu zelfs al te zeggen: 'Het is ook niet erg als je met een vriendin thuiskomt (ipv een vriend)' Nagelbijten / Gniffelen.

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 22:12

haha ja mijn ouders ook al Urselin Nagelbijten / Gniffelen

maar ja ik denk dat mn karakter niet echt mee zit hiervoor? en het daarom wat langer duurt dan de gemiddelde mens ofzo?

*gaat even in het klets topic kijken*

wednesday

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 22:21

19 en nog steeds single! Tegenwoordig antwoorden men ouders al in mijn plaats als men vraagt of ik een vriendje heb. Ze zeggen gewoon ' neen, maar wel een paard'
Ik word er echt zot van Lachen maar jah ik ben ook megaverlegen en val op de verkeerde jongens Haha! Van sommige van men vrienden denk ik echt dat ze de perfecte jongen zou zijn maarjah dan voel iker ook helemaal niets voor. Ik kom ook niet echt ergens enkel op fuiven maar dat vind k niet echt de plaats om jongens te ontmoeten. Hoewel waar anders???
Ochjah ik zie het wel als ik menne 'ware' tegekom zekers

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 23:53

Ja mijn ouders ook. San en een jongen? Nee joh die trouwt met een paard.

En ze zeggen ook altijd, ja je broertje (4 jr jonger) komt eerder thuis met een meid, dan Sandra met een vriend.

Ach ja mn neef (nu 22) heeft sinds een paar weken voor het eerst (geloof ik) een vriendin. En mn nicht (20) ook sinds een paar maanden een vriendje. Ook erg laat dus, ach ja misschien zit het in de familie. Maar goed hun zusje (mijn nichtje) die was dr weer wel vroeg bij met dr 13/14 jaar en dr vriendje, is trouwens al weer uit hoor..

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 00:05

Die uitspraak komt mij bekend voor die Coentjuh al noemde.
Of ze trouwt met een paard of met een Mercedes. Clown

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 00:07

Nagelbijten / Gniffelen
Ik pest mijn pa wel eens daarmee, dan zeg ik dat ie geen kleinkinderen krijgt, want ik neem geen kinderen, ik neem veulentjes en kittens en puppy's Vork (vader's reactie: 'Oh mijn god, het zal toch niet waar zijn zeker' Scheve mond)

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 00:39

www.marktplaats.nl
Mijn zus heeft ook nog nooit een vriend oid gehad, nu heeft ze op Marktplaats een advertentie gezet, en daar heeft ze nu een hele leuke jongen op ontmoet.
Daar kun je ook ongeveer aangeven wat je zoekt.
Iedereen succes Haha!