Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liesJ schreef:ik herken me in jou verhaal. alleen bij mij komt het omdat ik heel verlegen word als ik iemand leuk vind. iemand nog tips
Elmond schreef:Elmond schreef:There's still hope for me![]()
Hahaha, sorry...maar ik hou het gewoon nog even bij mijn paardje denk ik. Je moet niet gaan zoeken naar de ware, want dan vind je hem nooit is mij verteld[naam] schreef:Ik houd het (denk ik) ook weer even bij de paardjes
Ik ga ook niet zoeken, ik wacht af
Zullen we samen een clubje oprichten ofzo![]()
Hahahaha alleen het idee al: "vereniging der afwachtenden" ofzoiets
jolienleon schreef:geniet gewoon van die aandacht Joel![]()
ikzelf heb ook geen vriendje,
maar ach... dat komt nog wel zeker...
Danah schreef:je bent dus echt niet de enige!
Ik ben dan pas 17, dus misschien vindt je me nog te jong om me zo kansloos te voelen maar okee. Ik heb ook zoiets, ik vindt het meestal wel leuk om uit te gaan, ik ontmoet veel mensen op school en op stap, maar leuke jongens? nee die zitten er nooit bij. bovendien ging ik er tot een jaar geleden ofzo altijd vanuit dat NIEMAND maar dan ook NIEMAND mij oóit leuk zou vinden.
dat is nu wel een beetje veranderd, maar dat terzijde. mensen staan mij ook altijd raar aan te kijken als ik vertel dat ik nog nooit (op de basisschool na dan) een vriend heb gehad. ´eeuwig vrijgezel´, klinkt wel heel stoer, ik doe er ook maar altijd grappig over maar het voelt stiekem wel echt vervelend.
Lusitana schreef:liesJ schreef:ik herken me in jou verhaal. alleen bij mij komt het omdat ik heel verlegen word als ik iemand leuk vind. iemand nog tips
Ja. Gewoon zeggen:"Sorry hoor, ik ben onwijs verlegen, dus ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen,.