Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
frieske schreef:Nou nou danielle_1!!
Kan ook wel wat aardiger!
Lomp en tactloos omdat haar moeder zich vernederd voelt?? (hoe zou jij je voelen?lache zeker als je dat te horen zou krijgen??)
Ik hoop voor jullie dat het probleem snel opgelost is!
Heb jij trouwens die 'vreemde'geur niet? zo nee dan zou je eens op moeten letten wat je moeder aan wasspullen gebruikt en waarmee ze in aanraking komt1
Succes en sterkte lijkt me echt verschrikkelijk om te horen op zo'n achterbakse manier
jolienleon schreef:volgens mij bedoeld daniëlle dat het 'lomp en tactloos' is van haar collega's
odje schreef:Ik vind dat jullie een beetje ver gaan.
Het is toch juist heel goed van de collega's dat zij aangeven dat 'de moeder' ruikt.
Zo weet zij wat er gaande is en kan zij er iets aan doen.
En dat 'moeder' daarom moet huilen kan ik me heel goed voorstellen want niemand wil onaangenaam ruiken.
Het hoeft dus helemaal niet zo te zijn dat de collega's dit op een verkeerde manier gebracht hebben.
secricible schreef:Ik snap echt totaal niet waarom hiervoor een topic van 11(!!) jaar oud naar boven geschopt moet worden? Denk je dat de moeder van TS nog steeds huilt om een opmerking van 11 jaar terug? Beetje raar? Hoe komt dit topic überhaupt bij je omhoog na 11 jaar?