gezonde manier om AAN TE KOMEN?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

luvlambiek

Re: gezonde manier om AAN TE KOMEN?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 00:04

ik ben rond de 1,75 ben 14 jaar en weeg maar 50 kilo Bloos!

ik eet veel, maar merk er helemaal niks van,
ik zou niet precies weten hoe je echt gezond moet aankomen, maar idd veel fruit eten! en zorg vooral dat je genoeg drinkt,, (( wat is dus niet doe Bloos ))

chanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 11:28

IK vind het opzich niet zo heel erg om dun te zijn..
Je kan van alles eten en je hoeft niet op te letten want ik word dan toch niet dik ervan.
Het heeft voordelen en nadelen.
Soms kijken mensen je heel raar aan omdat je zo dun bent.
ZE denken meteen het ergste dat je wat hebt ofzo..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 11:38

Ik ben ook al mijn hele leven dun. Ik ben nu 20 en merk nog steeds niet dat ik wat aankom. Ik eet goed, iets gezonder zou kunnen maarja. Zit de laatste 2 jaar op een stabiel gewicht, veranderd eigenlijk nauwelijks.
Ik kan eigenlijk niet zeggen dat ik het erg vind om dun te zijn, ben er nu zo aangewend dat het me best erg lijkt om dik te zijn Bloos Maar een paar kilootjes erbij zou wel mogen.
Alleen die opmerkingen blijven wel irritant, maar daar leer je ook wel mee leven Tong uitsteken

Ik denk dat het beste wat je kunt doen is gewoon gezond blijven eten en sporten en vaak een tussendoortje!

garfieldjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 15:02

ik ben niet echt extreem dun, maar ik erger me er wel aan.
De meeste zeggen dat ik blij moet zijn met m'n figuur, Maar ik hou gewoon van wat voller Vork
Ik ben het gewoon zat, en wil wel een paar kilo erbij! Lachen

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 15:13

Toen ik 15 was (ondertussen al 7 jaar geleden) woog ik normaal zo'n 54kg. En ik was toen ook al 1.75m. Ik heb toen een voedselvergiftiging opgelopen waardoor ik 6 kg was afgevallen, dus toen woog ik maar 48kg en dat was echt te weinig. Mijn dokter heeft me toen verteld dat ik moest sporten, maar dan wel een sport waar je spieren mee kweekt. En voedsel eten met veel koolhydraten in. Op een aantal weken was ik die kg's toch weer aangekomen.

Overdreven veel chocolade gaan eten en dingen met veel calorieën in zoals pizza enz zou ik idd ook niet aanraden want dat is gewoon ongezond.

En zeker ook zo geen pilletjes om spieren te kweken en aan te komen, lijkt me ook niet zo goed.

Veel succes ermee

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 15:14

Ik ben 1.74 en weeg 50.4 kilo.

Ik kom ook niet aan, Weeg me elke dag mijn gewicht schommelt tussen de 49 en 52 kilo.
Ik eet me rond maar niks helpt..

HeissesEisen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 17:40

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 12:41

ik ben 19 en 1.60 en weeg 50 kg. Prima gewicht vind ik

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 12:53

Ik ben 14, 54 kilo en 1.76 Prima gewicht, mijn streefgewicht is 52/53 maar ik ben absoluut niet bezig met afvallen dus naja. alleen iedereen schrikt als ze mijn gewicht horen en ze vinden me mager? Het slaat gewoon nergens op, echt, ik ben niet mager en niet te licht.

Maargoed. Aankomen. Bananen, pasta en dat soort dingen. veel vezelfs, veel koolhydraten. Vetten hoef je niet te weigeren, en suikers ook niet Haha!. maar ookal wil je aankomen: te veel vet/suiker is nooit goed..
En spieren kweken! Spiermassa is zwaarder dan vetmassa, bovendien zie je er al een stuk breder uit als je een beetje gespierd bent Lachen