Zwelling op genante plek..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Caye

Re: Zwelling op genante plek..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 10:34

ik kan me wel voorstellen. Ik woon ook in een ons-kent-ons dorp.
En de HA en as. zie ik ook dagelijks in de super.. of zo lopen.
VOel me soms in me hoofd best genant voor dingen Bloos

weet dat het raar is.. maar kan me goed voorstellen dat je dat denkt

maaike100

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 20:31

Bertuss schreef:
Woplala schreef:
Oew, vervelend joh...ik zou ook de zalf proberen en mocht het niet verbeteren toch naar de dokter dan maar. Hij heeft beroepsgeheim en mag dus geen informatie aan anderen doorgeven. Als hij/zij dit wel doet ben je dacht ik strafbaar en kan je je dokter aanklagen...
Suc6 Lachen

Precies, hier heb je helemaal gelijk in Ja
Als de zalf niet helpt, gewoon naar de huisarts gaan. Voor jou is het vast heel raar maar hij heeft het heus wel vaker gezien en het zal voor hem niks bijzonders zijn Lachen
Sterkte ermee!

dat is wel waar wat jullie zeggen en bij ons bij de huisarts is er ook een vrouw wij hebben normaal dan de man van die vrouw maar met zulke dingen kunnen we gewoon naar die vrouw gaan

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 17:48

Klinkt idd als een aambei. Ik heb er ook last van gehad. Sperti mag alleen als het niet open is. Als het open was gebruikte ik baby zinkzalf om het zacht en soepel te houden zal maar zeggen Tong uitsteken

En anders naar de huisarts. Makkelijker gezegt dan gedaan, ik ben geweest en ik vond het dood en dood eng. Gelukkig hoefte ik alleen toen mijn verhaal te doen, en hoefte hij het niet te onderzoeken, maar gewoon een behandeling gekregen voor aambeien. Viel me alles mee, hoefte niet met de broek op de knieen Haha!