Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chellaa schreef:ik trek ze ook altijd door...
waarom zou je eigen ontlasting wel kunnen en een tampon niet ?
Urielle schreef:Ik spoel ze wel door.
Die 'hygienische' afvalbakken moeten nl. wel regelmatig geleegd worden en ik weet dat dat op school niet gebeurd. Daarnaast ga ik echt thuis niet elke maand een vuilnisbak met gebruikte tampons omkiepen, waarvan een deel er dus al een week staat (eet smakelijk!) en ik vraag me ook af hoe jullie het in wcpapier rollen: wcpapier op je schoot en volledig volgezogen tampon met slijmresten etc eraan er bovenop en maar hopen dat het niet doorlekt? Ik word al ziek bij het idee...
Dan maar een keer werk voor de loodgieter eventueel, met het water zal het ergste deel bloed en slijm er wel uit gespoeld zijn(hij laat zich trouwens vet betalen dus hij moet niet zagen over ranzige klusjes...)
tinkert_tje schreef:als je iedere dag je prullenbakje leegt is er niks aan de hand![]()
Urielle schreef:tinkert_tje schreef:als je iedere dag je prullenbakje leegt is er niks aan de hand![]()
Ik woon in een etagewoning, bij ons wordt er nog met 'gemeentevuilniszakken' gewerkt (hele dunne, die ook nog om de haverklap scheuren), dus dat zou inhouden dat ze dus een week lang in mijn keuken liggen.Doe dan maar in de badkamer...