Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
love_gino schreef:
neej daar had ik ookal op gelet want een vriend van me hebben ze laast ook suikerziekte ondekt en die viel ook ontzettend veel af en dronk ook veel
maar ik eigenlijk niet niet meer als normaal zeg maar
de laaste dagen zelf minder omdat het zeer doet en ik zo vaak moet overgeven![]()
me moeder dacht ook aan suikerziekte maar ik weet verder niet in welke vormen die er allemaal zijn enzo
summer schreef:Als het je schildklier is dan moet je ook heel hyper zijn. Is dat zo?
En wat sommige zeggen, van als je al drie weken zo veel af valt dan maakt die ene dag ook niet uit. Ik wil je niet bang maken, maar het kan ook wel wat ernstiger zijn. Sommige huisartsen nemen klachten soms niet serious genoeg. En al helemaal geen doktersassistenten. Sorry als hier doktersassistenten zijn die dit lezen, maar dit zijn geen artsen en kunnen ook geen diagnoses stellen. Als je je echt ziek voelt en spugen is nou ook niet helemaal normaal, dan kan je altijd na werktijd de huisartsen post bellen. Misschien kan je daar wel terecht en die kunnen je dan naar de EH doorverwijzen. Nogmaals ik zie soms mensen bij ons in het ziekenhuis binnen komen die wel wat ergere dingen hebben hoor.
Ik persoonlijk zou me niet zo laten afschepen. Afvallen is niet normaal. Zweet je 's nachts soms veel. Kan ook een symptoom zijn van een bepaalde ziekte net als afvallen enz. Sterkte maar laat je niet afschepen, want je gezondheid is je alles hoor.