Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
auuu schreef:Hallo bokkers,
Ik heb een schaduw account aangemaakt, omdat ik me schaam.
Ik ben pas op vakantie geweest, daar ben ik gestoken door een mug (denk ik) in mijn lies. Het jeukte enzo, maar verder niks aan de hand. Het is nu een wondje geworden, maar het zal wel genezen dacht ik.
Tot ik opeens een soort blaasjes kreeg rond mijn vagina enzo, die als ze open zijn bijna hetzelfde zijn als dat eerdere wondje! Ik kan geen soa hebben, hoewel ik doodsbang ben van wel!
Weten jullie wat dit is? Het doet pijn, maar jeukt niet
Ik wil hiermee echt NIET naar een dokter, simpelweg omdat ik 100 % zeker weet dat ik dat gewoon niet zou kunnen, me zo uitkleden bij een oudere man/vrouw en me laten onderzoeken! Ik kan het gewoon niet!
Bedankt!
contessa schreef:Zie dat je mensen op bokt in een ander topic oproept om te reageren of ze een SOA hebben. Sla je nu niet een beetje door ?.Wat je hebt is waarschijnlijk iets heel onschuldigs maar voor de zekerheid toch even checken omdat een SOA van invloed kan zijn op de vruchtbaarheid. Meid toch, herroep jezelf eens goed !. Je zult wel vaker voor hetere vuren komen te staan. Weet je, mijn moeder zei altijd : MEN LIJDT MEER VAN HETGEEN MEN VREEST !. Dit is echt zo hoor. Kom op en pak jezelf eens goed aan !!!.