Gaat je conditie echt supersnel mee vooruit, en het is lekker makkelijk! :p
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

bestaat dat joh??
en kom uit nederland.
2x in de week 

Toen ik naar de middelbare ging ben ik gestopt met bijna al mijn sporten in verband met tijd gebrek. Ik heb 5 jaar gehandbald, 4 jaar geschaatst en 6 jaar geturnd.
Hier is ons team met negen deelnemers(lees:finale dus mogen met negen meisjes trekken)Ik stel u voor het damesteam: De Zandfretters.
Het is een geweldige sport
ben er nog altijd verslingerd aan

.
Mischien kom ik je dan wel een op een of andere wedstrijd tegen
met warm weer wat minder.
ik deed het 4keer per week en zelfs een aantal maanden 5keer per week en dan 6 uren
op dit moment is de zomerstop bezig haha in de zomer stoppen de trainingen en dan straks in september begint het nieuwe seizoen weer
denk dat ik dan wat minder ga zwemmen omdat ik begin met nieuwe opleiding en moet kijken hoe ik dat ga combineren maar dat wacht ik rustig af.
heb het 2 keer gedaan. en na de 2e keer kon ik die avond niet normaal lopen van de pijn. mijn heupen deden wel zo vreselijk zeer! dus daar ben ik maar weer mee gestopt. en ik zou ook nog heel graag op streetdansen willen maar vind me er te oud voor en heb gewoon geen tijd!
), dinsdags zwemmen, lopen en rijden, woensdags met 2 verschillende jonge paarden dressuurles, donderdags weer zwemmen, lopen en rijden, vrijdags wielrennen en rijden, zaterdags rijden en lopen en dan zondags was ik dan op de koers (renbaan) aan het helpen of zelf rijden... En dan ga ik ook nog wel s voor school naar mn renpaarden om te trainen... Maar verder zwem ik heel af en toe mee en loop ik nog wel, maar als je ook nog school hebt is het allemaal moeilijk uit te houden, maar je krijgt wel een mega conditie