Het fanatieke sporters topic!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TurdusMerula

Re: Het fanatieke sporters topic!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 13:41

Tip: Hardlopen.. Haha!
Gaat je conditie echt supersnel mee vooruit, en het is lekker makkelijk! :p

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 13:55

Ik fitness 2 a 3 keer in de week en rijd ook nog eens 1 uur in de week op de manege paard.

En ik ga iedere dag op de fiets naar me werk, is kwartiertje heen en kwartiertje terug.

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 14:38

Rijd elke dag paard, fiets elke dag minimaal een half uur ga 1 keer per week fitnessen, squashen en zwemmen en dat was het wel zo'n beetje Clown

OlympicOrry

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 14:46

Ik Rijd elke dag paard. , Fiets elke dag dus ook nog naar stal maar dat is maar een halfuurtje, zwem met deze warmte regelmatig, en ben ook lid van een touwtrekvereniging waarmee wij dus 2 dagen in de week trainen en 2 maal in de week conditietrainingen doen. Tot Zover De sportieve ik Clown

enidan23

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 14:52

touwtrekvereniging?? Haha! bestaat dat joh??
heb je daar ook wedstrijden in ofzo??

OlympicOrry

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 14:57

Jah hoor wij hebben bevoorbeeld morgen nog een wedstrijd. Maar Bij jullie in nederland is het veele bekender dan bij ons in belgië. Bestaat zelfs een wereldkampioenschap van Haha!

enidan23

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 15:03

wat grappig, ik ken t niet.. Bloos en kom uit nederland.
dacht dat het een echte belgische sport was Tong uitsteken
en kan elk team tegen elkaar of gaat dat met gewicht ofzo?
en is het dan 1 keer trekken en wie wint heeft dan gewonnen of moet je bijvoorbeeld 10x trekken en wie t meest daarvan wint heeft gewonnen?

Elke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-06 15:07

Ja ik ben daar ook wel erg benieuwd naar!

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 15:17

ik doe wedstrijdzwemmen, train 3x in de week, op maandag een uur op woensdag 1,5 uur en op zaterdag een uur (gaat 2 uur worden) in het nieuwe 50 meterbad van Eindhoven, verder hebben we ongeveer 2x in de maand op zondag een wedstrijd, omdat ik nog herstellende ben van een enkelbreuk kan ik daarnaast niks doen (zelfs het zwemmen gaat wat beperkter nu tot mijn spijt) maar als ik volledig hersteld ben, wil ik wel gaan rennen in de bossen ofzo

katrien_neke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 15:22

ik doe 1 sport heel het jaar door en 1sport voor de zomer en 1 voor de winter.
het hele jaar door doe ik badminton (ja, klinkt voor watjes maar is het zeker niet!!) dit is 6x per week een training die varieert van 2,5 tot 4 uurs per dag en dan 1x in de week competitie.
in de zomer doe ik tennis (recreatie) en in de winter snowboarden (1x in de week trainen en 1x in de maand tournooi)
en natuurlijk paardrijden het hele jaar door Knipoog 2x in de week Lachen

ben ook wel benieuwd hoe touwtrekken dan gaat

gr katrien

jessica_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 15:25

Nu korfbal ik 2x in de week en rij paard, voorheen deed ik veel meer aan sport Lachen Toen ik naar de middelbare ging ben ik gestopt met bijna al mijn sporten in verband met tijd gebrek. Ik heb 5 jaar gehandbald, 4 jaar geschaatst en 6 jaar geturnd.

OlympicOrry

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 15:30

'n dames team bestaat uit 6 deelnemers en 2 reserven. Dames teams trekken zowiezo tegen de damesteams. je trekt 2 maal tegen hetzelfde team daarvan word er aangeduid op een papier welke maal welk team wint en later word aan behulp van het aantal kruisjes het klassement opgesteld. Het is een leuke teamsport. Haha! Hier is ons team met negen deelnemers(lees:finale dus mogen met negen meisjes trekken)Ik stel u voor het damesteam: De Zandfretters.
Afbeelding

enidan23

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 15:39

haha!! duidelijk, ennuh.. maakt t nog uit of je voor/achteraan of in t midden staat Qua trektechniek?
of is t gewoon lekker met zn allen flink hard trekken Haha!

OlympicOrry

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 15:46

Grootste en de sterkste staan achteraan , de allersterkste staat volledig vanachter en is ANKERvrouw. komt heel wat techniek bij kijken hoor, veel samenwerking , alles moet tegelijk en iedereen moet op de zelfde hoogte blijven anders schuif je onderuit. Clown Het is een geweldige sport Cool ben er nog altijd verslingerd aan Bloos

katrien_neke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 15:56

he w8 ik snap het!! je komt dan met vele teams samen of is het op uit/thuiswedstrijden?
ben je al vaak onderuit geschoven? lijkt me stom om op die manier verliezen Boos!
lijkt me idd wel leuk!

gr katrien

manonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 15:58

Lijkt me best wel leuk touwtrekken Schijnheilig .

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 16:00

Ik ga 4x per week naar de sportschool zo'n anderhalf uur met omkleden erbij.
Wordt geloof ik alweer mijn 3e jaar.

OlympicOrry

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 16:23

Hangt er zowat vanaf aan welke wedstrijden we deelnemen momenteeel zijn we nog recreanten maar volgende jaar waarschijnlijk getrainden. het is natuurlijk nooit leuk om te verliezen.

enidan23

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 16:24

ja, lijkt me ook wel leuk touwtrekken..wel vermoeiend lijkt me als beide partijen gelijk opgaan..
dan kan zo n potje touwtrekken wel heel lang duren volgens mij..

OlympicOrry

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 16:38

is idd ook vrij vermoeiend. Duurt meestal niet zo lang hoor. Sluit je aan bij een team in nederland Clown Mischien kom ik je dan wel een op een of andere wedstrijd tegen Knipoog

enidan23

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 16:43

haha.. ja wie weet.. zal is kijken op t net of er in de buurt zo`n vereniging is.

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 10:37

Ja, ik atletiek drie uur per week,
Train daar doordeweeks vier keer een uurtje mee. Haha!
En rijdt natuurlijk elke dag paard!

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 11:52

Paardrijden en streetdancen, en ik ben sinds kort begonnen met elke ochtend hardlopen om m'n conditie te beteren Haha!

Henri3kjuH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 17:26

paardrijden natuurlijk Lachen met warm weer wat minder.
en ik zit op wedstrijdzwemmen Haha! ik deed het 4keer per week en zelfs een aantal maanden 5keer per week en dan 6 uren Haha! op dit moment is de zomerstop bezig haha in de zomer stoppen de trainingen en dan straks in september begint het nieuwe seizoen weer Lachen denk dat ik dan wat minder ga zwemmen omdat ik begin met nieuwe opleiding en moet kijken hoe ik dat ga combineren maar dat wacht ik rustig af.
ook heb ik geprobeert te hardlopen maar dat ging niet Vork heb het 2 keer gedaan. en na de 2e keer kon ik die avond niet normaal lopen van de pijn. mijn heupen deden wel zo vreselijk zeer! dus daar ben ik maar weer mee gestopt. en ik zou ook nog heel graag op streetdansen willen maar vind me er te oud voor en heb gewoon geen tijd! Verdrietig

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 21:08

ik heb een tijdje geprobeerd met mn vader met de triathlon mee te trainen maar dat vond ik wel heel zwaar naast school en paarden... het was dan maandags rijden (rustig beginnen Bloos ), dinsdags zwemmen, lopen en rijden, woensdags met 2 verschillende jonge paarden dressuurles, donderdags weer zwemmen, lopen en rijden, vrijdags wielrennen en rijden, zaterdags rijden en lopen en dan zondags was ik dan op de koers (renbaan) aan het helpen of zelf rijden... En dan ga ik ook nog wel s voor school naar mn renpaarden om te trainen... Maar verder zwem ik heel af en toe mee en loop ik nog wel, maar als je ook nog school hebt is het allemaal moeilijk uit te houden, maar je krijgt wel een mega conditie Haha!
Laatst bijgewerkt door classic_life op 20-08-06 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt