Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
het doet opzich geen pijn, maar die enkel wil gewoon niet verder mee, das echt super stom om te ervaren
Wel moet ik oefenen met mn voet steeds in 90 graden stand, liefst iets verder te 'trekken'. Heb er niet echt pijn aan, dat scheelt. Moesten jullie trouwens ook zelf spuiten tegen trombose? al die rode puntjes bij mn navel, lijkt wel haast n schietring
hier kwam de thuisverpleegste. Bij mij waren het allemaal blauwe plekjes. 

KWPN_FAN schreef:Bij degene die weer 'normaal' lopen enzo, hebben jullie na al die tijd nog steeds last van de enkel? Ik lees namelijk overal dat de meeste mensen jaren erna nog steeds last hebben van pijn, bewegingsbeperkingen enz. Hoop niet dat dat bij mij ook het geval is!!!

KWPN_FAN schreef:Bij degene die weer 'normaal' lopen enzo, hebben jullie na al die tijd nog steeds last van de enkel? Ik lees namelijk overal dat de meeste mensen jaren erna nog steeds last hebben van pijn, bewegingsbeperkingen enz. Hoop niet dat dat bij mij ook het geval is!!!
nee is onzin, 3 maanden niet rijden is echt n hel! ik word er echt gek van, en ik heb er pas 5 weken opzitten.
..heb de laatste paar dagen ook erg veel last van mn enkel, pijn in mn voet en steeds erge steken in mn enkel, terwijl ik dat eerst helemaal niet had....laatst in t ziekenhuis hoorde ik pas voor t eerst dat mn kuitbeen ook gebroken is. En dat allemaal na zo'n onschuldige landing op mn voet...
die trekt wat, maar verder gaat het nu goed, ga bij de fysio nu langzaam de boel opbouwen zodat ik weer kan gaan rennen enzo
) eens kijken of me dat gaat lukken...

Dus iets breken zonder dat je er af valt kan ook al 
het stond er nu idd vreemd nu die reactie van haar er tussenuit was
hele dag in t ziekenhuis geweest...was t alweer goed zat daar
Maar mn stelschroef is eruit..na 6 weken op krukken mag ik nu weer langzaamaan met 2 krukken gaan belasten. Dus de revalidatie kan beginnen
(eigenlijk erg dat je om zoiets blij kunt zijn..) KWPN_FAN schreef:Ik is weer thuishele dag in t ziekenhuis geweest...was t alweer goed zat daar
Maar mn stelschroef is eruit..na 6 weken op krukken mag ik nu weer langzaamaan met 2 krukken gaan belasten. Dus de revalidatie kan beginnen
(eigenlijk erg dat je om zoiets blij kunt zijn..)