Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charlotjuuh schreef:Ik heb het gedaan (Hep. A) , en als ik jou was zou ik het doen , want Hep. A is dan voor heel je leven (zegt m'n dokter toch)
JustNanno schreef:Charlotjuuh schreef:Ik heb het gedaan (Hep. A) , en als ik jou was zou ik het doen , want Hep. A is dan voor heel je leven (zegt m'n dokter toch)
Nee, als je volgend jaar de herhaling haalt (binnen het jaar dus) is ie 15 jaar geldig...
Essie schreef:
Als je dat zeker wilt weten zul je toch eerst bloedonderzoek moeten laten doen. Dan kunnen ze kijken of je lichaam genoeg antistoffen (ofzo) heeft aangemaakt. Zo niet zul je nog een hep. prik moeten.
Fionaaa schreef:Ik ga ook naar Turkije , moet je je inenten?????:|
JustNanno schreef:Charlotjuuh schreef:Ik heb het gedaan (Hep. A) , en als ik jou was zou ik het doen , want Hep. A is dan voor heel je leven (zegt m'n dokter toch)
Nee, als je volgend jaar de herhaling haalt (binnen het jaar dus) is ie 15 jaar geldig...
Kimmetjeee schreef:wendely schreef:Het moet sowieso altijd een paar weken van te voren..
Nee hoor.. ik heb hem vandaag gehaald en ik ga vrijdag al op vakantie
mirre schreef:Mijn huisarts zei dat hij 25 jaar geldig is en er komt een studie uit dat hij levenslang geldig is (hepatitus A)
Chiqa schreef:We hebben een last minute geboekt, maar hoorden net van de GGD dat we moesten
worden ingeent voor Hep A en DTP, het reisbureau zei dat dit over het algemeen iet hoefte,
wat denken jullie?
Wel of niet doen?
Het kost ook nog eens 98 euro, niet dat mn gezondheid onbelangrijk is, maar mss weten jullie iets hierover?
jodoka schreef:Ben 4 keer naar turkeye geweest,en geen 1e keer moeten enten..En ik zat ook bij de kust.Zolang je maar oppast met wat je eet..en geen kraanwater drinken uit de kraan
jodoka schreef:Ben 4 keer naar turkeye geweest,en geen 1e keer moeten enten..En ik zat ook bij de kust.
Zolang je maar oppast met wat je eet..en geen kraanwater drinken uit de kraan