Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
annuh25 schreef:dessie schreef:dat heb ik ook, ik heb er 21 op mijn rechterbeen, waarvan 18!!! op mijn bovenbeen, echt vreselijk, normaal heb ik noóit muggenbulten, vreselijk.
Woow, zoveel. Bij mij thuis heeft echt niemand ook maar 1 muggenbulten, heb er nu nog 3 bijgevonden dus nu 18.wordt er gek van!
Zei toch dat de plakband hielp. Had een keer ene muggenbult tijdens ponykamp, dus, plakband er op, aan het eidn van de dag merkte ik pas dat de plakband daar de hele tijd heeft gezeten! Samy schreef:vraag aan je huisarts als hij/zij mentholspul uit wilt schrijven van de magistrale bereider, dit helpt echt heel goed tegen muggenbulten.
artikelnummer is 7397

Maar ik heb een goeie tip gekregen van een kennis. Die zei dat vitamine B1 helpt tegen muggen. Dan komt er namelijk een soort stof in je huid wat die muggen dus niet lekker vinden. Ik slik nu 2 weken B1 in tablet vorm en ik moet zeggen: het is een miracle. Het helpt echt!

dessie schreef:dat heb ik ook, ik heb er 21 op mijn rechterbeen, waarvan 18!!! op mijn bovenbeen, echt vreselijk, normaal heb ik noóit muggenbulten, vreselijk.