Auuww!! Oksels geharst!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Sas_

Re: Auuww!! Oksels geharst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 19:33

Die koude wasstrips zijn echt bagger.. Heb ze laatst voor mijn benen gebruikt, maar toen ik ze eraf trok zat er veel hars op mijn benen en ook alle haartjes zaten er nog..

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 12:10

jari schreef:
bij was dat ook zo maar toen waren er maar 5 haren uit ofzo

Hier hetzelfde...

Ik had het uitgeprobeerd op mn been... Nou, niet nog eens Het doet idd flink pijn en idd rode plekken. Deze waren bij mij pas na 2 dagen weg ofzo. En de hoeveelheid haren die er uiteindelijk worden uitgetrokken is niet de moeite waard om het nog eens te doen. Scheren gaat sneller, en is minder pijnlijk. Daarnaast bliujven er dan niet nog tig haren staan...

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 12:16

Als ik dit allemaal lees denk ik alleen maar... Auw Auw Auw..

Dan ben ik toch blij met mijn venusmesje.. Ik moet wel vaker scheren, maar het doet verre van pijn Clown

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 12:25

Pfff die sh.it doet het bij mij niet eens.. zelfs niet op m'n benen. Hoe goed ik me ook aan de regels op de verpakking hou, niks lukt. en het doet zooo PIJN!! Scheve mond Nee, dan scheer ik liever!! Net wat sjietaah zegt! Haha!

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 20:06

Nja hoe kom je er ook bij het bij je oksel te doen, Dat gebied is kei gevoelig! Hahah ik deed het met mn benen ook maar kreeg van die ingegroeide haartjes niet prettig. Nu doe ik alleen nog mn bikinilijn, hoeft het niet zo vaak. De rest scheer ik gewoon Tong uitsteken

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 20:20

ik scheer altijd veel mider pijnlijk (alleen met deo Tong uitsteken ) en als je toch al onder de douche staat of in bad gaat is het toch zo gebeurt.

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 21:43

Ik heb net m'n benen maar eens geepileerd, deed helemaal geen zeer Clown Harsen nog nooit gedaan, dan kan je toch niet alles wegkrijgen?