Hittegolf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

woofie

Re: Hittegolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 06:47

Misser schreef:
Het is ook nooit goed he?
Ik heb echt veel liever dit dan kou, regen en wind!

er bestaat ook nog zo iets als een tussenoplossing hoor Clown
ik vind dit weer persoonlijk ook veel te warm, doe mij maar max. 25 graden mèt een licht briesje, lekker om buiten te zijn en binnen is het ook prima.
dit weer met zijn kleffe nachten???? blech!! Boos!

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 08:32

Pfff... ben het ook meer dan zat. Vind dit echt takkeweer.
Vanmorgen weer om 5.00 opgestaan om te rijden. Zelfs toen was het nog steeds warm. Jakkes!

Een ideale zomer is voor mij rond de 20 tot 22 graden. Heerlijk dat, kun je lekker actief bezig zijn zonder aan alle in zweet uit te breken.

Een andere trieste bijkomstigheid van dit weer is de gewassen op het land. Zie de bieten en aardappels allemaal slap op het land liggen.

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 08:33

Winter Lovers

*Pfff Haat dit weer Scheve mond

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 09:01

Ik vind er ook helemaal niks meer aan. Zwemmend is het nog wat uit te houden, maar dat denkt iedereen dus dan zit je weer boven op elkaar en bah.

Laat die sneeuw maar weer komen. Scheve mond

[En ik met m'n grote mond, moet ik vanmiddag&avond ook nog de stad in. Scheve mond]

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 09:28

Ik had vroegah ook zo'n hekel aan de zomer maar nou merk ik amper iets van die hitte? Al die mensen maar zeuren en klagen..ik zie op dit moment het probleem niet zo...liever dit dan een of andere rottige herfststorm terwijl je op de fiets zit.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 10:18

VanillaQueen schreef:
Ik had vroegah ook zo'n hekel aan de zomer maar nou merk ik amper iets van die hitte? Al die mensen maar zeuren en klagen..ik zie op dit moment het probleem niet zo...liever dit dan een of andere rottige herfststorm terwijl je op de fiets zit.

Er zijn genoeg mensen die niet tegen de warmte kunnen, voor deze mensen zijn dit hele slechte tijden (net als voor hooikoorts patiënten) Jij hebt er geen last van, wees blij sommige mensen weten niet waar ze het zoeken moeten Knipoog Dit weer gaat nog meer slachtoffers kosten en dan voornamelijk onder de oudere mensen Knipoog

Oliviaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 10:27

Ja, het word een beetje té... maarja, de 1e dagen had ik zoiets van, ik doe het lekker rustig aan op stal, zoals weides uitmesten, dat bewaarde ik wel voor als het koeler werd, maar het blijft zo! daarom heb ik mezelf maar voorgesteld om evengoed maar alles te doen wat ik normaal doe, tot zover ik me goed voel. en heeel veel drinken!!

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 10:35

ik geniet met volle teugen van dit weer Haha! mijn moeder die licht echt de hele dag alleen maar op de bank en ik doe meer dan dat ik ooit deed. ga 2 keer op een dag een uur met de honden lopen nog nooit gedaan Tong uitsteken als ik een blokje om ga met de honden ging ik normaal klein blokje nu ga ik een blokje van een half uur Haha!

ik ben mega blij met dit weer en je zult zien als ik vakantie heb dan regent het.

corinagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 10:58

Ik ben er ook echt zat van! Je kan gewoon niks doen of je zweet alweer...
Tja, wij nederlanders zeuren altijd wel, maar waarom blijft het weer dan ook niet regelmatig? Gewoon een aantal weken rond de 20-25 graden, droog, af en toe een regenbuitje. Heerlijk toch?

De herfst/winter is ook niet alles maar ja. Als het maar even wat koeler is! Krijg het helemaal benauwd van dit *langdurige* warme weer!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 11:01

Een tipje (wat bij mij heel goed werkt).
Je voeten koel houden (bv ventilator tegenaan of in koud water) heeft invloed op je lichaam. Het blijft dan beetje koel Lachen

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 11:03

Blehh heb zon hekel aan dit warm weer.
Op me kamer is het 31 graden!!!!
Wil van alles doen maar dat gaat gewoon niet door dat warm weer.
Blehhh wanneer stopt dit warm weer? Verdrietig

x_Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 11:07

Of het is te koud, of het is veel te warm...altijd wat hier in Nederland! Ziek Ik kan ook absoluut niet goed tegen die hitte, ik slaap al de hele week in de huiskamer, omdat het bij mij op zolder tegen de 40 graden is...Scheve mond Ben blij dat we morgen op vakantie gaan met ons bootje, kan ik de hele dag in het water liggen Knipoog

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 11:08

Ik ben er best wel blij mee, maar het mag wel wat kouder, vooral met slapen plakt alles zo..

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 11:11

Ik kan niet anders zeggen dat ik geniet met volle teugen. Lekker elke dag buiten eten, veel koud vers fruit en milkshake's, lekkere salades, beetje BBQ-en, af en toe een plons in het zwembad, op het heetst van de dag een kleine siësta.... Heerlijk!

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-06 13:21

Lieve schatten die zeggen 'het is ook nooit goed he?': het spijt me dat ik geen mens ben die tegen warm weer kan. Het spijt me enorm dat ik elke dag met koppijn loop, ook al drink ik genoeg, omdat ik er niet tegen kan. Het spijt me enorm dat dit weer bij mij géén lekker weer is, maar eerder iets van 25.

Sorry hoor, maar ik word ziek van de mensen die dit zeggen. Of mijn vader "is het eindelijk lekker weer!". Ik noem dit GEEN lekker weer.

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 14:13

Ik vind dit belachelijk warm, de plaatselijke temperatuurmeter gaf gisteren 38! graden aan (ok, daar kan je zowiezo wel een graad of 2 vanaf halen, maar dan nog..). Kreeg toen ik dat zag een smsje uit Spanje: "Wow, lekker warm hier! 35 graden!". Heb maar meteen teruggesmst dat het in dit "koude kikkerlandje" net zo warm was. Scheve mond

En het is zó benauwd..daar krijg ik dan weer barstende koppijn van, energie is weg, drink de kraan leeg. Terrible.

KisSs_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 14:33

Word ook knettergek van dit k_ut weer!
Idd wat de TS al zegt,je kunt echt geen rondje lopen of je zweet je kapot.
Ik slaap op zolder,dat is écht een hel nu.
Het moet echt snel gaan regenen en héél veel meer kouder worden Scheve mond

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 14:35

Nou echt, normaal heb ik niet zo'n last met het warme weer. Maar nu heb ik een dubbele oorontsteking + net een keelontsteking achter de rug met 40 graden koorts enzo. Scheve mond

We hebben zwembad[je] in de tuin, maar daar ga ik nu niet in vanwege m'n oren. Scheve mond Ben ook zo duf als ik weet niet wat, en voel me al niet lekker. Scheve mond
Majaaa.. komen we wel weer overheen. Vork

Brownie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 14:36

Ik heb al 3 dagen geen kleding aan Clown
Nee hoor, Haha!
Dat wil ik de mensheid niet aan doen Tong uitsteken
Maar t is inderdaad belachelijk warm!
En door het broeikaseffect wordt het elke zomer weer warmer...
En das niet grappig..

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 14:42

Oh oh, ik moest net naar tandarts. Ik zweette me kapot Scheve mond

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 14:44

Ik had net rijles, dat ging wel goed. vanavond moet ik nog werken in de AH en daar is de temperatuur inmiddels ook al een stuk hoger. Ik zweet me rot in dat stomme jasje! Ik zit bij de vulploeg dus je begrijpt wel, ik loop en loop!

Bah zie het echt niet zitten zeg. Volgende week moet ik ook 30 uur werken, hoop echt dat het tegen die tijd een beetje afgekoeld is. Want anders hou ik het echt niet vol.

Sterkte allemaal nog Ach gut Knipoog

ikke24

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 15:10

daantjuhhh schreef:
Ik vind dit weer echt helemaal SUPER!!!!

Volgens mij kom ik gewoon stiekum uit een of ander warm land,, haha
Echt van mij mag het nog wel ff zo door gaan!
Heerlijk dit!

Nou die 49 graden van turkije vond ik beter uit te houden da die 30 graden hier Boos!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 15:52

Ja omdat het hier vochtiger is. (drukkender warm Scheve mond )

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 16:06

Ik vind dit weer ook helemaal geweldig Haha! Ik heb geen last van warmte snachts slaap gewoon goed, heb het ook bijna nooit warm, of ik moet echt heel erg gek doen.. eergister gewoon 3 uur in de zon liggen bakken, tussen 14-17.. Dit kan mij niet lang genoeg duren Go jij! Go jij!

mandy101

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 16:18

inderdaad die hitte je
word er lam moe en chagarijnig van.
het enigste wat je kan doen is binnen zitten of zwemmen.
En als je dat de hele tijd doet gaat het vervelen Boos!