Ben besmet met MKZ!! :(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ulony

Re: Ben besmet met MKZ!! :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 15:25

mijn moeder kreeg ook die pijnstiller voor haar rug, maar die ze eerst had, smaakte naar sinaasappel, die was wel onwijs lekker gewoon hahaa ik heb ze ook gekregen omdat mijn wervelkolom in puin lag, maar later kreeg mijn moeder die smerige, ze is gewoon terug gegaan en heeft om die andere gevraagd, weet nou niet zeker of het die pijnstiller is die jij noemt, volgens mij was wat ik kreeg brufen 800... hmm sorry haha twijfel nu zelf...

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 17:26

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 22:49

:|

Ik had een week geleden precies dezelfde verschijnselen.. maar het is na 1,5 week vanzelf overgegaan. Naja had wel een zalfje voor blaasjes maar niet echt een medicijn.
Vreeeeemd..

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 15:57

sinds vanochtend heb ik het gevoel dat me tong in de fik staat en er zitten aan de zijkanten ook rare bultjes op, komt dat iemand bekend voor ? Als ik iets kouds dring word het ff een paar tellen minder en dan kont het weer.

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-06 17:09

dan zal ik als ik jou was zou ik voor de zekerheid even naar de dokter gaan want dan weet je het wel zeker wat het is. en je dan weet je ook of het besmettelijk is voor een ander Lachen veel beterschap!

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:16

hihi dat "lelletje" achter in je mond bij je amandelen... heet je huig!!

vind wel raar trouwens dat mkz bij mensen met een week weer weg is en dat dieren er zo verschikkelijk ziek van worden...