wagenziekte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

odetteke

Re: wagenziekte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 12:39

die pilletjes werd ik helemaal moet van, dan was mijn hele dag verpest. Ik heb van die acustraps gekocht (bij de etos en anwb winkel oa verkrijgbaar) van die polsbandjes met bobbels aan de binnenkant. In het begin is het even zoeken hoe ze moeten zitten, maar daarna, heerlijk!!!! Ik kon zelf achterin de auto een boek lezen en heb de hele vakantie geen last van wagenziekte gehad!

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 12:42

develwife

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 12:44

gabyfedde schreef:
Voorin zitten en goed vooruit kijken. Niet gaan lezen of andere dingen doen. Bij mij helpt het ook als ik goed gegeten heb, met lege maag word ik altijd misselijk. Ook Primatour tabletjes zijn erg fijn, je wordt er alleen wel erg duf van...

Hoi,

Hier hetzelfde

Groetjes

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 13:00

odetteke ik ga eens kijken Ja ik heb zelf ook last van wagenziekte/zeeziekte, vaak al na 10 minuten draait me hele maag. mijn moeder was aan het zoeken voor een soort "chip" die je ingespoten kreeg en dan had je een halfjaar geen last van wagenziekte! maar die hebben we nog niet gevonden dus we houden t nog ff op reispillen Haha!

Prince_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 13:04

een reistabletje nemen en een in een van je oren.
werkt echt heel goed Haha!

Prince_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 13:05

reistabletje en in een van je oren een watje werkt heel goed Haha!

_Maggy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-06 13:49

okj bedankt voor de tips Haha!, ik heb van die bandjes en kan van dat zoutzakje ook wel proberen Knipoog

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 16:23

Ik heb ook altijd heel erg last van reisziekte, helaas kan ik daarvoor geen pilletjes nemen omdat die er standaard binnen tien min. weer uitliggen (overgeven).
Het enige wat bij mij helpt een beetje helpt is slapen Lachen .

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 22:18

Ik heb het ook. Nagelbijten / Gniffelen
Ik ga altijd voorin zitten, want achterin word ik al helemaal ziek, en naar vaste punten kijken, dus bijvoorbeeld een huis oid.
En vooral niet lezen, heb ik morgen toch weer een probleem want wie moet er de kaart lezen? Haha!
Gelukkig heb ik het niet in heel erge mate als ik voorin zit, maar als ik achterin zit is het wel heel erg, dus daar ga ik meestal al niet eens zitten. Korte eindjes gaan dan nog wel, maar lange einden.

JadeeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 12:50

ik heb er ook last van echt mega irrtitant..

Tong uitsteken

ik heb altijd zin om uit de auto te springen..Tong uitsteken

En ik ben altijd sago door dat ik wagenziek ben in de auto ben ik daarom ook altijd heel stil en mijn moeder moet der mond houden van me *LOL*

Mexx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 12:52

Hey,

ik heb het ook heel erg.
En ik moet straks met de vakantie 12 uur in de auto zitten! Misselijk
Mijn moeder koop altijd van die (gele vieze) pilletjes bij de drogist
Die moet je dan een half uur vantevoren innemen, (weet zo even niet hoe lang het werkt)
die werken bij mij altijd prima!

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 14:33

Pff.. hier zo nog zo één. Ik heb er al last van als we bij ons oude huis de straat uit reden en over 2 of 3 drempels gingen. Scheve mond
Muziek op m'n hoofd en pilletjes slikken helpt bij mij. Is ook het enige wat helpt. Dan moet je ook nog is de goede pilletjs zien te vinden, want niet alle helpen. 'Gelukkig' gaan we dit jaar niet op vakantie, heb ik er in ieder geval geen last van. Nagelbijten / Gniffelen

Mexx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 14:36

Jaduuh schreef:
Pff.. hier zo nog zo één. Ik heb er al last van als we bij ons oude huis de straat uit reden en over 2 of 3 drempels gingen. Scheve mond
Muziek op m'n hoofd en pilletjes slikken helpt bij mij. Is ook het enige wat helpt. Dan moet je ook nog is de goede pilletjs zien te vinden, want niet alle helpen. 'Gelukkig' gaan we dit jaar niet op vakantie, heb ik er in ieder geval geen last van. Nagelbijten / Gniffelen

ik ook Vork Nagelbijten / Gniffelen

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 14:39

Elena schreef:
Hey,

ik heb het ook heel erg.
En ik moet straks met de vakantie 12 uur in de auto zitten! Misselijk
Mijn moeder koop altijd van die (gele vieze) pilletjes bij de drogist
Die moet je dan een half uur vantevoren innemen, (weet zo even niet hoe lang het werkt)
die werken bij mij altijd prima!

Ik heb een tijdje pilletjes gehad die je de avond van te voren 1 moest nemen en dan als je wakker werd 's ochtends, en dan gewoon om het uur in de auto. En nu heb ik van die pilletjes die je de avond van te voren in moet nemen, en vervolgens 1x in de 3 uur ofzo. Lachen Maar volgens mij zijn dat gewoon slaappilletjes want je wordt er onwijs moe van. Vork Ze werken wel. Haha!

_Maggy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 17:32

nou ik ben er weer van vakantie, de bandjes hebben wel wat geholpen *ook voor de boot Haha!* maar in het begin had ik er toch wel een beetje last van.. dan ging ik even slapen en daarna was het ook over en is het gelukkig weggebleven Lachen en ik heb meer dan 14 uur in de auto gezeten
dus de bandjes zijn wel aan te raden Knipoog

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 17:41

Merr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 14:00

Een vriendin van mij heeft daar pilletjes voor.

donnieYy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 15:56

Nou hier komt misschien een van de raarste oplossingen voor wagenziekte, maar het werkt echt!

nl: Als je linkshandig bent doe je een watje of stukje zakdoek in je recheroor en ben je rechtshandig dan doe je een watje of zakdoekje in je linkeroor. Schijnt met je evenwichtsorgaan te maken te hebben ofzo. maar goed het werkt wel echt!

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 16:05

Vragen of je ouders niet over hobbelweggetjes willen rijden en door de bergen over de Brenner te gaan Schijnheilig Das het minst bochten
Wij rijden altijd zoveel mogelijk over de autobaan...anders wordt ik ook kotsmisselijk
Niet gaan lezen
Strepen tellen op de weg...niet teveel rond kijken