Oh oh, ik ben veel sneller aan de beurt dan gedacht.. iemand

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lindy

Re: Oh oh, ik ben veel sneller aan de beurt dan gedacht.. iemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 22:09

Toevallig ben ik vanmiddag net met mijn moeder naar HanzeVision in Groningen geweest omdat zij haar ogen (lasek) liet laseren. Ze kon daarna natuurlijk niet autorijden. Maar ze werd erg netjes geholpen, echt een héle goede kliniek. Ja Goede uitleg, alle tijd. Ik kon meekijken via een grote tv, waarop de ingreep werd opgenomen, en na afloop kregen we het filmpje mee op dvd. Laseren zelf ging ook prima, ze heeft bijna geen last nu, en ziet meteen al een stuk scherper. Lachen

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-06 23:22

Hay Hay

Hier even een berichtje van mij, ik vrees dat er een aantal type fouten inkomen want ik zie u ( laat op de acond) niet ( meer) heel scherp maar wil toch iets laten horen.
Het is inmiddels 3 dagen geleden en ik ben echt SUPER tevreden!
De gehandeling is heel goed gegaan en de mensen waren echt super super super aardig, heel rustig uitleggen wat ze deden en tussen het 1e oog en 2e oog in even thee gedronken! Van de behandeling zelf heb ik niks gevoeld, alleen het koude water als ze gingen koelen, het stonk wel.
een paar uur later kreeg ik last van een branderig gevoel en heb toen een pij stiller ( die ik van hub had meegekregen) ingenomen en ben naar bed gegaan. De volgende ochtend zag ik nog beter dan na de behandeling en die dag daarna ( gister dus) weer beter. Ik heb tijdelijke lensen en daar komt eiwit van het oog op waardoor ik wat troebeler zie nu, maar die mogen er maandag uit.
Ik mag alleen 3 weken niet paardrijden en 6 weken niet hardlopen of zwemmen in chloorwater dus dat is wel het enige nadeel.
Nou, ik hiou er mee op, maar ik wou t toch even laten weten!

Oh ja wie het vroeg, die studentenkrting is alleen voor HBO of Universiteit!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 00:12

Wat leuk dat het zo goed gegaan is joh (en de typfouten vallen 100% mee hoor Knipoog )

Alleen dat 3 weken paardrijden is wel irritant zeg....waarom is dat?

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-06 11:58

Sily schreef:
Wat leuk dat het zo goed gegaan is joh (en de typfouten vallen 100% mee hoor Knipoog )

Alleen dat 3 weken paardrijden is wel irritant zeg....waarom is dat?

Omdat er absoluut geen zand/zaagsel/stof enz enz in mijn ogen mag komen.
Gelukkig heb ik een stalgenoot die heel goed kan rijden en niet snel bang is die mijn paard ( Arabisch Volbloed, erg eenkennig en trakteert nieuwe ruiters op een langdurige rodeorit) wil en kan rijden de komende weken omdat haar eigen paard geblesseerd is. Natuurlijk niet fijn dat haar paard gewond is, maar wel mooi dat ze dat monstertje van mij nu kan doen.

Ik mag ook tot dat de lensen eruit zijn geen water in mijn ogen/gezicht krijgen dus ook mijn haar niet wassen. Met weer vind ik dat ronduit ranzig ( ik heb lang dik haar met krullen) dus nu heeft mijn zusje het in de wasbak gewassen en zat ik met een handdoek voor minn ogen, en zo mag dat wel van de oogarts!