Zie een soort vlekje in het zichtveld van 1 oog!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marye78

Re: Zie een soort vlekje in het zichtveld van 1 oog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 12:57

ik heb wel dat ik soms ineens allemaal cellen voor mijn oog zie ofzo iets, heel gek net alsof je ineens in je oog kan kijken. Vaak als ik een zonnebril op heb en in de zon kijk. Weet iemand wat ik bedoel?

Ze bewegen ook, meestal gaan ze naar beneden, of drijven langs, en het zijn echt van die cellen zoals je dat ziet als je door een microscoop kijkt!!

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 13:01

Da's volgens mij gewoon een soepje.

Mariek1983

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-06 13:09

love_gino schreef:
ik heb momenteel me linker oog gekneust door een val van me paard en zie daar ook alleen vlekken in maar dat hoort weer weg te trekken in 2 weken Tong uitsteken ben benieuwd Tong uitsteken

Oei! Dat klinkt niet zo fijn!!! Succes ermee!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 19:49

als je met je in de zon hebt gekeken en dan kijkt op een muur en je ziet allemaal van die kleuren en daardoorheen een mooie ronde plek,dan zie je je eigen "gele vlek",dat is niet zo heel bezonder,gevaarlijk is wel als je te lang in een zon kijkt,daar kan je blind van worden...

als je gewwon last hebt van kleine sliertjes of pluisjes die langs dwarrelen,zijn het inderdaad mouches,zijn eiwit achtige cristalletjes...

ze kunnen het weghalen met een operatie,en dat wordt ook steeds meer gedaan,alleen richt de operatie voor de lens veel schade aan(eerder kans op staar),dus dat is wel een overweging waard of je daarvoor wel geopereerd zou willen worden...