Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
). We stonden in de badkamer en ze bleef maar spuiten met de haargel. Op het gegeven moment kon ik niet meer goed recht staan, dus begon ik op de wastafel te leunen. Daarna hoorde ik steeds minder en minder (er kwam een hele grote piep in m'n oren). Langzaam werd het zwart voor mijn ogen toen. En toen zat ik op de grond. Na een tijdje gign het zwarte langzaam weg en begon ik weer te horen. 
).

...doordat ik op de harde vloer terecht kwam had ik een zware hersenschudding,heb er nu nog steeds last van,ben erg moe.
ik heb geen flauw idee, ze gaat wel vaker naar het werk als ik ziek ben.. Dus ik speer uit bed en ren als een gek naar beneden ( dom dom ) en me moeder zit aan de tafel en kijkt echt zo van alles goed
? wat doe je hier..
) Dat geschreeuw hoorde ik niet eens, ik hoorde haar wel maar gewoon op normale manier, ze schreewde zo dat me zus al naar beneden kwam, die nog op bed lag, en ze bleef me maar op gezicht slaan om me bij bewustzijn te houden, ze dacht van hallo jij verlaat me niet
en van haar moest ik gaan zitten maar ik wou alleen maar liggen blijkbaar.. Even later kwam ik weer bij, heb niks van die klappen gevoeld, ja de laatste toen ik bij kwam
en ik zei nog zoo droog van hallo doe ff normaal, huh wat is er gebeurd
Het kwam dus gewoon door ziek zijn, te snel uit bed gestapt en te druk ben geweest.. Dus voortaan als ik ziek ben doe ik rustig aan..
en dat deed zo gigantisch zeer, dus ik zit even op de grond, kon niet meer lopen
en ga staan en het begint te bloedden en toen werd het zwart, kon me ma nog net roepen die een nat doekkie op me hoofd hield.. Het werd dus wel zwart voor me ogen maar dankzij me moeder was ik nu niet even van de wereld zoals de eerste x

). We zouden een kleine tocht maken met de paarden, klein stukje woestijn en verder het droge dorre gebied. Het was 40 graden, in de woestijn 46 graden. Ik heb de hele rit wel gedaan, maar o zo dom van mij had ik maar 2 glazen water op, omdat het nog zo vroeg was. Dus omdat ik te weinig dronk was ik dus harstikke benauwd. Nou, paarden in het weiland gezet en toen ging ik even zitten want ik voelde het al aan. En ja hoor, binnen een paar tellen lag ik lang uit. Later weer bijgekomen en ben maar meteen wat gaan drinken en in het zwembad gezwommen.
): Verplaats een bewusteloos persoon niet tenzij het van levensbelang is

Woplala schreef:Schrik niet:
Ik viel ong. een maand dagelijks "flauw". Het was het lichtje uit, lichtje aan effect, daarna voelde ik me erg slap, wat vermoeid en ik had dorst of honger. Ik heb bloed laten prikken, maar daar kwam niets uit. Toen had ik onderzoeken in het ziekenhuis en toen bleek dat ik epilepsie heb!
Ik wil je echt niet bang maken ofzo, maar het is wel iets wat je zéér goed in de gaten moet houden voor je eigen veiligheid en gezondheid!
(als je nog meer wilt weten pb je me maar, want dit is in het kort samengevat)
Ik hoop dat het de volgende keren meevalt en ik hoop nog meer voor je dat het gewoon niet meer gebeurd