Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnjaS schreef:Ik ben zelf doktersassistente in een ziekenhuis. Wij krijgen regelmatig mensen op de poli met deze klacht.
Voor hun word er een afspraak gemaakt voor een kleine ingreep. Deze ingreep heet een WIG-excisie. De afspraak kost 15 minuten onder lokale verdoving.
zie www.heelkunde.nl patientenfolders
PB me even dan kan ik je meer vertellen.
magic_lover schreef:ik heb het ook wel eens gehad... was (gelukkig) nog niet zo erg... maar gewoon erg gevoelig en rood(ontstoken)
dus erg fijn toen ze erin gingen wroeten
nouja dat valt ook wel een beetje mee, maar tot nu toe heb ik het niet meer gehad
Revanches schreef:Nou het is nog niet zo dat bij mij het pus etc eruit loopt.
Het is gewoon dik en gevoelig.
Mendiej schreef:Mijn broertje is er toevallig dinsdag aan geopereerd. Zn nagel was ingegroeid en zn teen begon te ontsteken. Hij had daarvoor antibiotica gekregen maar die sloeg niet aan. De ontsteking zag er echt.. vreselijk uit
Ze hebben de ontsteking weggesneden en een deel van zn nagel weggesneden & een stukje van zn nagelbed weggebrand, om te voorkomen dat het nog een keer gebeurt. De dokter zei dat het bij jongeren heel veel voorkomt.. Gelukkig heb ik het zelf nog nooit gehad
Naaltje schreef:ook ik ben vandaag geweest. 2 spuitjes, 20 min inwerken, en knippen maar, was binnen 10 min klaar.
nagelbed weer weggeknipt, dat groeit terug bij mij ofzo??
en toen moest ik rust houden...en ben ik zo achterlijk geweest te gaan werken...(horeca werk, bij de HEMA koffiebuffet) en nu doet het zeer...niet normaal...
maar ook hier,Hij is er weer uit!!