milo schreef:sorry als het hiet niet hoort, en als er al 1000 topics over zijndan heb ik alleen even een verwijzing nodig!
ik zit al een tijdje te denken aan een navelpiercing. zo'n klein knopje met glittertje of zo, leuk
nu zit ik met een paar vragen:
-hoe duur? bij mij kost het 50 euro, is dat een redelijke prijs? ja hoor , nog goedkoop mijne was 90, zorg dat je een goede piercer heb, belangrijker dan prijs- doet het erg zeer? nee. ik heb er 2, geen van beide gevoeld.
- heb je er lang last van? last in wat? ik heb nu nog weleens pus uit me onderste, maar pijn nooit, mijn piercings werden ook nooit rood, om jarloers op te worden want t leek net of ze er al een tijd zaten-
mag je echt 6 weken niet zwemmen? in de zee wel, chloor water niet- hoe zit dat met je rijbroek? mocht je je piercing boven nemen dan een lage heupbroek nemen of hem omklappen, en anders trek je hem op tot onder je borsten zodra je gaat zitten op je paard :+
dat waren ze, thanks!!!
ooh, links van foto's en ik wel benieuwd naar, hoe ze er bij andere mensen uitzien? zie mijn profiel