Jess_Garr schreef:Aqua fresh cleaning white
hmm dat ken ik niet.. Waar kan je dat kopen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jess_Garr schreef:Aqua fresh cleaning white
linny2 schreef:Jess_Garr schreef:Aqua fresh cleaning white
hmm dat ken ik niet.. Waar kan je dat kopen?
ShadowFax schreef:Vanessa24 schreef:Ik heb bruine vlekjes op mijn tanden van het roken en thee drinken. Ik gebruik Pearl Drops (2x per dag) en het helpt echt!
Je moet het wel iedere dag gebruiken, nu is de mijne op, en ik heb nog geen nieuwe gehaald, en de bruine vlekjes zijn weer terug.
Hier gaan mijn haren recht van overeind staan. Pearl Drops is het MEEEEEEEEST slechte wat je kunt gebruiken. Het schuurt gewoon KEIhard je glazuurlaag eraf.
Gewoon een tandpasta gebruiken met fluoride erin, geen whiteners of andere troep... geloof me... het werkt niet.
Vanessa24 schreef:Op de verpakking stond dat het voor dagelijkse gebruik was, als het echt zo'n schuurmiddel is, die ook bestaan, dan staat er dat je het maar 1x in week mag gebruiken.
ShadowFax schreef:Vanessa24 schreef:Op de verpakking stond dat het voor dagelijkse gebruik was, als het echt zo'n schuurmiddel is, die ook bestaan, dan staat er dat je het maar 1x in week mag gebruiken.
Dat is juist het vernijnige eraan. Er staan zaken op die niet kloppen. O.a. die beverly hills tandpasta... kost ontzettend veel geld. Er zit een bepaald middel in waarvan je in eerste instantie niet meteen weet wat het is. Ga je nazoeken... doorvragen tijdens informatiebijeenkomsten, kom je erachter dat er bepaalde middelen in zitten die je gebit volkomen kapot maken.
Al die grote merken hebben VEEL geld om "onderzoek" te doen naar de resultaten. Doordat ze veel geld hebben, kunnen ze de resultaten beinvloeden en vertellen dus niet de waarheid in een onderzoek, maar omdat het van een goed merk is, zal het wel waar zijn, denk je dan.
Helaas is de werkelijkheid anders...