Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charos schreef:_SteR_ schreef:Ik heb de Intuition, van Wilkinson. Dit is echt een super handig ding!![]()
Er zit een soort zeep op, dus klooien met scheerschuim hoeft al niet. De zeep zorgt ervoor dat je je niet snijdt, + dat er een randje Aloe Vera naast het mesje zit.
De zeep + het mesje kun je vervangen als het mesje bot wordt, en de zeep opraakt!
Dat is inderdaad een fijn ding, moet binnenkort eens nieuwe zeep-mesje gaan halen.
jessica_ schreef:ik gebruik ook mannen mesjes gaat veel beter..
Liedje schreef:Die Intuition, van Wilkinson : Kan je die gewoon bij de kruidvat halen ofzo? Werkt ie op batterijen of gewoon zeg maar? Hoe ddur istie?
Hij lijkt me wel makkelijk
nienke1208 schreef:weet je wat het is... waar wij ons druk over maken, ziet een ander niet...!!
dat is echt zo, ik heb het ook hoor, ik zie ook nog allemaal haartjes zitten, maar een ander ziet ze niet!
Liedje schreef:milo schreef:he... tot waar groeit jullie haar?? ik zie helemaal niks. ik scheer een beetje hier en daar, maar je broekje valt er toch overheen?
Ligt eraan wat voor een broekje je hebt
Liedje schreef:milo schreef:he... tot waar groeit jullie haar?? ik zie helemaal niks. ik scheer een beetje hier en daar, maar je broekje valt er toch overheen?
Ligt eraan wat voor een broekje je hebt