ikzelf slik het nu ook alleen nog maar als ik er last van heb *moest eigenlijk op doktersadvies 3x daags domperidon*
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
silver schreef:Ik heb hier ook altijd vreselijk last van. Na elke maaltijd (vooral avondeten) komt dat verselijke gevoel weer. M'n maag is eerst helemaal opgeblazen waardoor ik ook veel moet boeren. Als die lucht dat een beetje weg is, dan komt het brandende gevoel... Ben al bij de dokter geweest en heb daar maagtabletten gekregen (Nexium, is ongeveer hetzelfde als Losec). In het begin hielpen die wel, maar slik ze nu al 2 jaar en het werkt gewoon niet meer. Vooral 's avonds in bed krijg ik super veel last van brandend maagzuur. Ik word er echt gek van. Ben van plan om volgende week maar weer eens naar de HA te gaan om er toch eens verder naar te laten kijken, want volgens mij is het echt niet goed als je er altijd zo'n last van hebt...
Dat domperidon schijnt wel goed te werken als ik het zo hoor! En dat is dus gewoon bij de apotheek te krijgen? Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, maar wil het zeker gaan proberen als het echt zo goed helpt!
Cookies schreef:Bij de drogist kun je het halen. DA drogist heeft eigen merk.
woofie schreef:
misschien kun je eens aan je arts vragen of het mogelijk om de "helicobacter" gaat....dat kunnen ze in je bloed zien. mijn zusje heeft dit namelijk ook gehad en is na een triplekuur al twee jaar klachtenvrij.
woofie schreef:de helicobacter is een bacterie die maagproblemen veroorzaakt.....
een triple kuur bestaat dan ook voor een deel uit antibiotica.
heliobacter is te traceren via bloed, adem of weefsel analyse.
de symphtomen zijn opgeblazen gevoel, misselijkheid en brandend gevoel.
op google vind je aanvullende info.....gewoon helicobacter intikken.