Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Merkte vandaag terwijl ik, jawel, aan het zwemmen was
dat ik dus ongesteld geworden was. Hup, even naar de wc, heb altijd wat in mijn tas voor noodgevallen en gewoon weer het water in
Hollybolly schreef:het is een mini comfort.... ik zal voortaan de tampon NOG langer in laten zitten dan. want als je dan aan het touwtje trekt, moet het toch makkelijk eruit kunnen komen dus ik probeer het gewoon nog een keer....
PintoNatal schreef:Hollybolly schreef:het is een mini comfort.... ik zal voortaan de tampon NOG langer in laten zitten dan. want als je dan aan het touwtje trekt, moet het toch makkelijk eruit kunnen komen dus ik probeer het gewoon nog een keer....
Nee niet Langer!
Een tampon meer dan 6uur erin laten zitten is helemaal niet goed, wat dacht je van bacterien enzo?
Maar ja. (ik heb toen ook voor het eerst tampon gebruikt, want eigenlijk vind ik maandverband makkelijker).
.
Toch heb ik me over m'n angsten heen gezet en ben gaan zwemmen. Ik was ook bang om door te lekken ofzo, maar dit gebeurt echt niet. Gewoon af en toe verwisselen.. Alleen soms wel even opletten dat het touwtje niet uit je broekje kijkt
sunshine schreef:Hollybolly : Ik denk omdat het pas je eerste keer is dat het gewoon nog wat pijn doet.
Misschien ontspan je je niet genoeg ( onbewust ).
Gewoon een paar keer oefenen, dan komt het wel goed
Eefske schreef:SuusJa schreef:Leg er anders maandverband in![]()
Wel waterproof
Bestaat er waterproof maandverband?
*ik weet uitervaring dat buikschuiven op een zeephelling (oftewel heel nat worden.. *ooh woordspeling* heel leuk is als je een inlegkruisje hebt *not*)![]()
Ik ga gewoon niet zwemmen.. *gebruik ook geen tampons vandaar*
kusjeva

kwadraatje schreef:..Het eruit halen vind ik een vervelend gedoe.

. Heb altijd het idee dat het erlangs loopt

) horsewisper schreef:Haha Paula. Je kan gewoon gaan zwemmen, En erin en eruit gaan maakt niet uit. Ik zou er alleen wel op letten, Dat dat touwtje niet buiten je bikini broekje hangt.![]()
En als je hem niet veeel te lang laat zitten, Lek je ook echt niet door.