Bang om te gaan slapen...??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Melvern

Re: Bang om te gaan slapen...??

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 15:24

nou het kan zijn dat je je door die schildkleir erg moe voelt en erg duizelig bent enzo
dit komt doordat de schildklier dan te snel of te langzaam werkt.
als je naar de dokter gaat moet je een keertje bloedprikken en dan kijken ze of medicijnen ( pilletje ) nodig zijn.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 17:35

Quellian schreef:
ammygek schreef:
ik heb last van de schildklier. daardoor heb ik vaal last van comateuse slaap dat is best eng ( vind ik ). je bent in je hoofd gewoon wakker en kan ook gewoon denken je hoort gewoon alles maar je kan je niet bewegen of praten ofzo. het duurt meestal maar 3 minuten ong maar het lijkt echt heel lang.
als ik dat eenmaal heb gehad die nacht ben ik bang om weer in slaap te vallen en het nogeens te krijgen.
maar meestal als ik te lang wakker lig val ik toch wel weer in slaap.

Dat heb ik ook! Slaapverlamming.

En ik ook ....

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 17:45

Quellian schreef:
ammygek schreef:
ik heb last van de schildklier. daardoor heb ik vaal last van comateuse slaap dat is best eng ( vind ik ). je bent in je hoofd gewoon wakker en kan ook gewoon denken je hoort gewoon alles maar je kan je niet bewegen of praten ofzo. het duurt meestal maar 3 minuten ong maar het lijkt echt heel lang.
als ik dat eenmaal heb gehad die nacht ben ik bang om weer in slaap te vallen en het nogeens te krijgen.
maar meestal als ik te lang wakker lig val ik toch wel weer in slaap.

Dat heb ik ook! Slaapverlamming.

ik meld me ook..! durf dan ook niet meer te slapen maar soms ben ik dan zo moe dan krijg ik me ogen niet meer open.. ik voel dan ook dat ik weer in zon verlamming raak zeg maar.
daaorm heb ik vaak me handen bij me benden zodat, zodra ik het voel ik me nagels in me vel zet om wakker te blijven. vreselijk bah.