Maar fijn dokter zij paar jaar later dat hij dus gebroken was. Want ik heb nu een hele kunstige scheve teen 
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 Maar fijn dokter zij paar jaar later dat hij dus gebroken was. Want ik heb nu een hele kunstige scheve teen 

is nu 3 jaar terug maar mijn teentje ziet er niet uit! helemaal misvormd met rare bobbel, net alsof ik 2 botten erin heb zitten, het doet ook wel zeer als ik er tegen aan stoot, dus ik kijk altijd wel ff uit. Bij mij was hij overigens gewoon getaped.Welshcobfan schreef:Ik heb er een nu een licht scheefgegroeide teen aan overgehouden

Ook was er een paard bovenop gaan staan.
 Maar ik kan nu weer heel goed lopen, voel er niets meer van. En het is afgelopen maandag gebeurd, dus bijna een week geleden. Ik zou wel even naar de dokter gaan, of iig vasttapen. Want k hoorde datje anders een rare bult op je teen krijgt & dat blijft dan voor altijd ofzoiets!  

Lenneke_ schreef:Ik zou er wel even mee naar de huisarts gaan.
Ik heb een keer een botje in m'n voet gebroken (paard op m'n blote voet), ben er niet mee naar de huisarts gegaan en heb nu rare bobbels op m'n voet en het doet nog steeds pijn als ik veel gelopen heb.
  Zal zo toch HA maar ff bellen. Bedankt voor al jullie reacties trouwens.