ervaringen gebroken teen gevraagd.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wendely

Re: ervaringen gebroken teen gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 13:22

Ik heb heeeeel lang terug m'n kleine teen gestoten.. Deed enorm pijn ouders geloofden me niet, lief he? Clown Maar fijn dokter zij paar jaar later dat hij dus gebroken was. Want ik heb nu een hele kunstige scheve teen Haha!

squitward

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 19:00

Ik heb ook mijn kleine teen gebroken gehad omdat er een paard op ging staan Knipoog is nu 3 jaar terug maar mijn teentje ziet er niet uit! helemaal misvormd met rare bobbel, net alsof ik 2 botten erin heb zitten, het doet ook wel zeer als ik er tegen aan stoot, dus ik kijk altijd wel ff uit. Bij mij was hij overigens gewoon getaped.

Succes nog ermee!

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 19:09

Welshcobfan schreef:
Ik heb er een nu een licht scheefgegroeide teen aan overgehouden Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb hetzelfde gehad, met de teen naast m'n kleine teen.
Had eerst niet door dat ie gebroken was, maar achteraf... Rolleyes
Dus altijd naar de dokter gaan met een gebroken teen Ja

DAAHN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 19:49

Hahaha wat toevallig!
Ik heb nu mijn grote teen gebroken! Clown Ook was er een paard bovenop gaan staan.
Mijn teen werd helemaal blauw en dik, en ik kon bijna niet meer lopen.
Toen het paard erop ging staan hoorde ik ook krak.
Ik was naar het ziekenhuis geweest, en toen werd mijn teen getaped.
Ik kon toen helemaal niet meer lopen, vooral niet met schoenen aan. Ik mag 2 weken niet rijden.
(maar heb afgelopen dinsdag & woensdag gelijk wedstrijd gereden, want heb binnenkort kringkampioenschappen & wou vast aan de pijn wennen) Bloos Maar ik kan nu weer heel goed lopen, voel er niets meer van. En het is afgelopen maandag gebeurd, dus bijna een week geleden. Ik zou wel even naar de dokter gaan, of iig vasttapen. Want k hoorde datje anders een rare bult op je teen krijgt & dat blijft dan voor altijd ofzoiets! Cool

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 21:15

Ik heb een keer de combi gebroken grote teen & gebroken pols uitgetest. Kan ik niet aanraden. Kon niet lopen en kon ook geen krukken gebruiken omdat mn pols in het gips zat. Mijn teen is ingetaped geweest, heb er nooit geen last meer van gehad. Van mn pols nog wel (het is al 10 jaar geleden).

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-06 07:55

Lenneke_ schreef:
Ik zou er wel even mee naar de huisarts gaan.
Ik heb een keer een botje in m'n voet gebroken (paard op m'n blote voet), ben er niet mee naar de huisarts gegaan en heb nu rare bobbels op m'n voet en het doet nog steeds pijn als ik veel gelopen heb.

Die ken ik. Heb een keer mijn middenhandsbeentje gebroken (brommer opfokken en dan onderuit gaan) en ook niet naar de dokter geweest hoewel ik wist dit ie gebroken was. Hoorde krak en zat gelijk een bobbel op, bobbel is nooit meer verdwenen, pijn gelukkig wel. Maar toen ze laatst fpto's van mijn hand moesten maken konden ze wel zien dat het verkeerd weer aangegroeid was.
Mijn teen heb ik maar ff met tape vastgezet en er komt nog steeds etter onder de nagel vandaan, echt zo goor.... Misselijk Zal zo toch HA maar ff bellen. Bedankt voor al jullie reacties trouwens.

ElskedZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 08:01

Zelf je teen vastzetten aan een andere teen is op zich een goede actie....alleen ligt het er wel aan welk kootje gebroken is, en moet deze wel netjes recht getaped worden, zomaar een tapje erom heen heeft niet veel nut....

Daarnaast als er pus onder je nagel vandaan komt, kan het ook wel eens zo wezen dat er wat meer aan de hand is.
Dus ga naar de HA!!! Voordat je meer zelf aan gaat tobben....