Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daantjuhhh schreef:dat is niet waar maaiikii!
ik snap best dat je met AA ook in een BH lekkerder voeld.
Ik heb nu A (richting B *trots*) maar ik heb inderdaad toen ik nog meer ondergewicht had ook AA gehad.. en zonder BH in beweging zijn vond ik toen ook geen fijn gevoel.
het zal vast niet zo naar zijn dan als je een D hebt, maar ik voelde me toen echt prettiger met BH.
nickyu schreef:mijn ma had een aa , geloof me das erg weinig
na jaren stress heeft ze eindelijk een vergroting laten doen
toen ze zich eindelijk "goed " voelde " lekkr in haar vel/lijf"
begon ze ook eindelijk aan te komen , was al jaren net ff te slank
en prompt groeide haar borsten nog 2 maten (vet weefsel dus daar waar de borsten leeuwendeels uit bestaan ..)
verschil tussen aa en a ? aa is dus nog kleiner / minder dan a
Shaar schreef:Flew schreef:Ik heb dan A, maar echt het gevoel dat ik niks heb, vooral als ik iets wijdere kleding aan heb
Mee eens...
LIL schreef:Ik heb een A en zonder BH te trap afrennen voel je best wel hoor. Maar mij hoor je niet klagen (meestal dan), vind het wel goed een A. Wat boeit het nou helemaal wat voor BH-maat je hebt?
RobinCera schreef:niknokjhee schreef:ik slaap daar ook altijd mee.
ik niet ... kan niet tegen de gedachten dat ik ooit sogtends wakker wordt met een beugel dwars door mn tiet heen
RobinCera schreef:niknokjhee schreef:ik slaap daar ook altijd mee.
ik niet ... kan niet tegen de gedachten dat ik ooit sogtends wakker wordt met een beugel dwars door mn tiet heen
LIL schreef:Ik heb een A en zonder BH te trap afrennen voel je best wel hoor. Maar mij hoor je niet klagen (meestal dan), vind het wel goed een A. Wat boeit het nou helemaal wat voor BH-maat je hebt?
FunkyMistiC schreef:Slapen met BH is zelf slecht voor je.. Heb ik een keer in fancy ofzo gelezen, dan kunnen je borsten minder goed groeien want in je slaap groeien ze het best ofzo..
Ik ben nu 15 en ik heb al aardig wat, soms is het dan tog echt beter om een kleiner maatje te hebben hoor.. Alhoewel ik zelf ook aardig groot ben,,
Woogy schreef:ik vind dit topic best apart...ik had in groep acht al bh's nodig maat b etc. voelde me echt zwaar ellendig, heb nou 75/85c en ik ben er niet eens zo blij mee...iedereen kijkt ernaar en als je iets straks aan hebt staan ze al snel naar je te roepen en te fluiten enzo...nee eerlijk gezegt zou ik het niet eens erg vinden om een a'tje te hebben