Cupmaat: verschil tussen AA en A?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flew

Re: Cupmaat: verschil tussen AA en A?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 13:15

Ik weet het niet, maar ik sta niet als een gek op en neer te springen in mn slaap. Dus nouja, dan heb ik er ook geen nodig als ik slaap lijkt me.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 15:08

Ik moet er al niet aan denken om zonder te fietsen, zo goede vering zit er nou ook weer niet in die fiets, en met al die wegwerkzaamheden hier...
Ik slaap altijd zonder, behalve als ik overdag even wil slapen, maar dan hou ik wel meer aan Knipoog
@ tantjeuh: het zal vast niet gemeen bedoelt zijn, maar het komt nou eenmaal zo over, en niet alleen op mij zo te zien... sommige dingen kan je heel makkelijk zeggen als je niet zelf met dat 'probleem' zit, maar kunnen hard overkomen voor anderen. Net zoals bijvoorbeeld die duizenden mensen die het woordje 'dun' nog steeds als compliment zien... sja na 20 jaar overgewicht en je schamen en geen bikini aandurven is dat misschien een compliment, maar als je diezelfde 20 jaar voor grasspriet bent uitgescholden ietsjes minder...

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 15:53

Ik slaap echt niet met een bh aan.

Maar bij AA is het bijna niks het is dat je dan gewoon dat je een bh aan wilt hebben.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 16:02

dat is niet waar maaiikii!
ik snap best dat je met AA ook in een BH lekkerder voeld.
Ik heb nu A (richting B *trots*) maar ik heb inderdaad toen ik nog meer ondergewicht had ook AA gehad.. en zonder BH in beweging zijn vond ik toen ook geen fijn gevoel.
het zal vast niet zo naar zijn dan als je een D hebt, maar ik voelde me toen echt prettiger met BH.

Mzz_emmatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 21:13

Nou ik weet dat ik met een A-cup gelukkiger was dan met een AA.
En nu ik uit mijn A-cup gegroeid ben al helemaal.. Tong uitsteken

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 21:32

daantjuhhh schreef:
dat is niet waar maaiikii!
ik snap best dat je met AA ook in een BH lekkerder voeld.
Ik heb nu A (richting B *trots*) maar ik heb inderdaad toen ik nog meer ondergewicht had ook AA gehad.. en zonder BH in beweging zijn vond ik toen ook geen fijn gevoel.
het zal vast niet zo naar zijn dan als je een D hebt, maar ik voelde me toen echt prettiger met BH.

Ja hier nog 1. Ben wel blij om. Tong uitsteken
Maar, inderdaad A is nog net iets groter/gevormder dan AA ..
Maar, ik vind niet dat je iemand op haar borsten moet beoordelen. Lachen

jamieayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 00:26

het is inderdaad heel achterlijk dat mensen zeggen dat je met AA niets hebt!!! jah als je heel dik bent en dan een AA hebt is het weiing, ma ik ben altijd hel dun geweest en AA was niets mis mee voind ik, nu ben ik al bijna op de B Haha! en dat is zo gegroeit sinds ik de pil ben gaan slikken Pling ...
maar mensen wat is er mis mee met een kleine maat zeg..?

met BH slapen is niet zo goed, je moet ze de ruimte geven en niet de hele tijd afknellen... Clown
gr. jamie

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 00:53

nickyu schreef:
mijn ma had een aa , geloof me das erg weinig

na jaren stress heeft ze eindelijk een vergroting laten doen
toen ze zich eindelijk "goed " voelde " lekkr in haar vel/lijf"
begon ze ook eindelijk aan te komen , was al jaren net ff te slank
en prompt groeide haar borsten nog 2 maten (vet weefsel dus daar waar de borsten leeuwendeels uit bestaan ..)

verschil tussen aa en a ? aa is dus nog kleiner / minder dan a

dit hoor je vaker! Een moeder van een ex van mij had het ook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 15:36

Ik heb een A en zonder BH te trap afrennen voel je best wel hoor. Maar mij hoor je niet klagen (meestal dan), vind het wel goed een A. Wat boeit het nou helemaal wat voor BH-maat je hebt?

Susanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 15:39

Shaar schreef:
Flew schreef:
Ik heb dan A, maar echt het gevoel dat ik niks heb, vooral als ik iets wijdere kleding aan heb Nagelbijten / Gniffelen

Mee eens... Nagelbijten / Gniffelen

Ja
strakke shirts voor mij Ja

Susanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 15:41

LIL schreef:
Ik heb een A en zonder BH te trap afrennen voel je best wel hoor. Maar mij hoor je niet klagen (meestal dan), vind het wel goed een A. Wat boeit het nou helemaal wat voor BH-maat je hebt?

paardrijden ook Ja

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 16:22

Knip mijn haar af, doe een trui een en ik ben net een jongetje Tong uitsteken.

Heb dus ook een A'tje die je met een trui aan helamaal niet meer zie. Met een shirtje nog wel, met een gewoon t-shirt moet je ook goed kijken.
Maar een C, D of groter zou ik achter verdwijnen, ik ben zelf maar een klein sprietje van 160 die(met kleren aan...) nog geen 44 kg weegt. Wel al eventjes uit gegroeit met mijn 21 jaar.

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 20:49

Euh?

Mijn moeder zegt altijd dat ik geen eens met een BH aan mág slapen.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 09:42

AA is vaak voor meisjes waarbij alles nog moet beginnen Knipoog Maar wordt ook wel gedragen door vrouwen die minder hebben en waarbij een A te groot is

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 20:14

RobinCera schreef:
niknokjhee schreef:
ik slaap daar ook altijd mee.

ik niet ... kan niet tegen de gedachten dat ik ooit sogtends wakker wordt met een beugel dwars door mn tiet heen Bloos!

Hahahaha * trekt BH uit voor de nacht *

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 20:21

RobinCera schreef:
niknokjhee schreef:
ik slaap daar ook altijd mee.

ik niet ... kan niet tegen de gedachten dat ik ooit sogtends wakker wordt met een beugel dwars door mn tiet heen Bloos!

*grinnikt Nagelbijten / Gniffelen
Sorry, dat vond ik een beetje heel erg grappig. Clown

Ik slaap soms met bh, in de zomer veul te warm. Clown

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 20:28

ik vind dit topic best apart...ik had in groep acht al bh's nodig maat b etc. voelde me echt zwaar ellendig, heb nou 75/85c en ik ben er niet eens zo blij mee...iedereen kijkt ernaar en als je iets straks aan hebt staan ze al snel naar je te roepen en te fluiten enzo...nee eerlijk gezegt zou ik het niet eens erg vinden om een a'tje te hebben

met bh's slape moet ik niet aan denken....lijkt me uiterst onprettig. ben er weleens per ongeluk mee in slaap gevallen(te veel op en dan ineens plof je neer) en dan werd ik wakker met dat ding om m'n rug...leek wel een kameel met platte bulten

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 20:29

LIL schreef:

of doorzitten in galop zonder BH.. ook zn prettig gevoel.. Clown

overgins heb ik een c cup sport BH aan *trots trots*

(alleen is hij met de was gekrompen naar een A cuppie, ons maa wast op 90 graden ofzo)

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 20:34

Ik heb een A. En ik ben lang & dun. Dus hetmag wel groter, al denk ik dat een B of C al niet mooi zou staan bij mij. Misschien als ik wat kilo's aankom..
Ik heb wel gehad dat mijn borsten ineens begonnen te groeien toen ik 2 of 3 kilo zwaarder was, maar toen ik weer afviel was het weg Scheve mond

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 20:42

Slapen met BH is zelf slecht voor je.. Heb ik een keer in fancy ofzo gelezen, dan kunnen je borsten minder goed groeien want in je slaap groeien ze het best ofzo..

Ik ben nu 15 en ik heb al aardig wat, soms is het dan tog echt beter om een kleiner maatje te hebben hoor.. Alhoewel ik zelf ook aardig groot ben,,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 22:01

FunkyMistiC schreef:
Slapen met BH is zelf slecht voor je.. Heb ik een keer in fancy ofzo gelezen, dan kunnen je borsten minder goed groeien want in je slaap groeien ze het best ofzo..

Ik ben nu 15 en ik heb al aardig wat, soms is het dan tog echt beter om een kleiner maatje te hebben hoor.. Alhoewel ik zelf ook aardig groot ben,,

Wat een onzin, groeien je lippen dan ook niet meer omdat je een onderbroek draagt Verward

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 22:10

Dat stond er, er het kan best waar zijn hoor
Lippen hebben er niks mee te maken, borsten groeien, lippen niet. Hetzelfde geld voor je lengte , je groeit altijd en als je verkeerd staat dan merk je na een tijdje want de pijn die je voelt komt doordat je een beetje gegroeid bent..

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 22:32

het verschil tussen AA en A is hooguit 5 cm Clown

edit: 2 cm is het verschil Knipoog

Nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 23:57

Woogy schreef:
ik vind dit topic best apart...ik had in groep acht al bh's nodig maat b etc. voelde me echt zwaar ellendig, heb nou 75/85c en ik ben er niet eens zo blij mee...iedereen kijkt ernaar en als je iets straks aan hebt staan ze al snel naar je te roepen en te fluiten enzo...nee eerlijk gezegt zou ik het niet eens erg vinden om een a'tje te hebben

Amen Ja Ik zeul die krengen ook al vanaf mijn twaalfde mee en als mensen je op zo'n leeftijd al na gaan roepen ervaar je dat daarna nooit meer als prettig Tenminste ik, werd er ontzettend onzeker van. Boos! Heb nu 85DD, en ehm, de zwaartekracht heeft nu al flink zijn werk gedaan Bloos , dus het ziet er zonder BH echt nergens naar uit (en ben pas 22 Verdrietig ), het fijnst voelde ik me trouwens toen ik in een B-tje pastte. Het verschil tussen A en AA zit 'm inderdaad in zo'n 2cm ...en in de extra A natuurlijk. Haha!

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 23:20

ik ben blij met mij inimini maatje .... ik draag voorgevormde bhs omdat ik dat mooi vind . en het dan nog iets lijkt ... iets roter zou welkom wezen maar veel groter niet ..