Moet het even kwijt...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

Re: Moet het even kwijt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 18:03

Ik heb wat afgetobt met de pil ik heb ze allemaal zo,n beetje geslikt, was erg moe, hoofdpijn, kwam kilo,s aan , vreetbuien.Nee ik ben toen gestopt ik was er te ziek van.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 18:05

Ik heb nu 1 soort pil geprobeerd en misschien dat dit wel gewoon niet de juiste voor mij is. Ik wil iig gewoon nog een andere proberen. Mocht dat ook niet werken zal ik idd naar een andere oplossing zoeken, maar eerst dit nu maar eens afwachten dan...

Vesper

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 18:07

Ik zou ook zeker aan een andere pil gaan, als het zo niet verder gaat.. Je moet je er wel goed bij voelen! Ach gut

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 18:16

Het verhaal dat jij hier opschrijft komt me heel erg bekend voor. Ik heb precies hetzelfde meegemaakt en veel vijven en zessen bleek de pil (diane 35) veel en veel te zwaar voor me. Ik slik nu een lichtere pil (Tryginon) en heb eindelijk weer het idee dat ik wakkerder ben als ik uit ben kom, dan op het moment dat ik erin stapte.
Ik heb dat eigenlijk nooit aan de pil gelinkt, omdat ik toen ik begon in een hele rotte periode van mijn leven zat. Toen de klachten na een paar maanden aanhielden, waren ze eigenlijk al zo ingeburgerd dat ik dacht dat het aan mij lag. Ik ben wat dat betreft niet zo slim geweest, dus leer er iets van en laat het zelf niet zo ver komen.

Ik zou echt met de vuist op tafel slaan. Kom op zeg, we leven vandaag de dag in een samenleving die zo ontwikkeld is dat je dit niet hoeft te hebben van "medicijnen".

Heel veel succes ermee en als je nog iets wilt weten, dan staat mijn pb altijd voor je open.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 22:46

De dokter zei dat femodeen een lichte pil is. Maar misschien zijn er nog wel lichtere. Morgen bel ik voor een afspraak. Dan maar hopen dat ik donderdag nog terecht kan... Dat eerst maar eens afwachten en anders kan ik altijd nog naar andere oplossingen gaan zoeken.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-06 15:53

Heb een afspraak voor vrijdagmiddag (donderdag was al vol) dus ik ben benieuwd. Wel de zenuwen, maar nu toch wel blij dat ik die stap heb gezet...

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 17:00

jaa, heel goed bezig wijffie!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 17:14

Inderdaad heel goed!
Ik heb trouwens microginon en die bevalt mij erg goed. Is ook een lichte pil...

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 17:19

ik heb ook altijd aan de microginon gezeten, die beviel mij ook goed. helaas door omstandigheden moeten stoppen.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-06 18:01

Ik hoor trouwens van veel mensen dat die als 1e pil microgynon voorgeschreven hebben gekregen. Vraag me eigenlijk wel af waarom ze bij mij voor Femodeen heeft gekozen... Zal het toch eens vragen denk ik.. Heb trouwens wel weer diezelfde vrouw als vorige keer volgens mij.