Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris1702 schreef:Wat ik vreemd vind is dat het zo snel komt na het eten... ? Hebben jullie dit ook? Er zit vaak maar een uurtje tussen ofzo...
Cyntje schreef:ja na het eten heb ik het direct.... zou dat eten dan al zo snel je darm uit zijn
CrackerHorse schreef:ik heb er ook last van. gelukkig gaat het nu al een paar maanden een stuk beter. Ik heb veel baat gehad bij acupuntuur, en ik zou jullie deze tip ook zeker willen geven. Eerst geloofde ik er helemaal niet in en dacht ik nou ja probeer het maar. Baat het niet, schaadt het niet. Maar wonder boven wonder heeft het mij wel degelijk geholpen. ik had erg veel vermoeidsheidklachten, buikpijn, steken. iedere dag misselijk. Hoofdpijn ga zo maar door. 5 jaar lang mijn iedere dag beroerd gevoeld en nu gaat het eindelijk een stuk beter.
Cyntje schreef:Sinds wanneer moet je op bokt op ieder antwoord reageren?
Cyntje schreef:Nee ok maar ik reageer wel op Vezels en niet op Acupunctuur... ik heb daar niets mee en het lijkt me niets
Cyntje schreef:Nee ok maar ik reageer wel op Vezels en niet op Acupunctuur... ik heb daar niets mee en het lijkt me niets