Tips gezocht voor de bovenbenen !!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_Irisje_x

Re: Tips gezocht voor de bovenbenen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 08:39

Handige tips Haha!
Ga het ook maar proberen Lachen

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 09:46

Vetophopingen op de bekende plaatsen onder de huid kun je letterlijk loskneden. Vet word vastgehouden in een soort cellen die gewoon uitzetten en "doorgroeien" Door het vet als het ware uit te knijpen, de cellen dus leeg te kneden, word het vet weer vloeibaar onder de huid waardoor het afgevoerd kan worden. Het kost wat moeite, maar na 6 dagen iedere dag een paar minuten flink kneden ga je al resultaat zien. Het is een kwestie van vol blijven houden en na afloop regelmatig checken of het alweer opnieuw aanzet, want het komt altijd terug zolang je geen lipo hebt gedaan. Bij lipo worden die cellen weggezogen waardoor er geen vet meer opgeslagen kan worden op die plek.
Ondersteuning van bijv. CLA 500 capsules (kruidvat) (stimuleert vetafgifte en beschermt spierweefsel) kan een positief effect hebben.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 10:26

ShamalArabs schreef:
Vetophopingen op de bekende plaatsen onder de huid kun je letterlijk loskneden. Vet word vastgehouden in een soort cellen die gewoon uitzetten en "doorgroeien" Door het vet als het ware uit te knijpen, de cellen dus leeg te kneden, word het vet weer vloeibaar onder de huid waardoor het afgevoerd kan worden. Het kost wat moeite, maar na 6 dagen iedere dag een paar minuten flink kneden ga je al resultaat zien. Het is een kwestie van vol blijven houden en na afloop regelmatig checken of het alweer opnieuw aanzet, want het komt altijd terug zolang je geen lipo hebt gedaan. Bij lipo worden die cellen weggezogen waardoor er geen vet meer opgeslagen kan worden op die plek.
Ondersteuning van bijv. CLA 500 capsules (kruidvat) (stimuleert vetafgifte en beschermt spierweefsel) kan een positief effect hebben.

Is dat echt zo ja?
Als dat zo is ga ik dat proberen.

Ik heb namelijk wat vet op mijn heupen en aan de binnenkant... en ik krijg het maar niet weg

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 10:37

Wat een handige tips Haha!
Ik denk dat ik er ook flink gebruik van ga maken.
Sorry, ik heb verder geen tips voor je. Maar heel veel succes met trainen Knipoog

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 16:35

sunshine schreef:
Is dat echt zo ja?
Als dat zo is ga ik dat proberen.

Ik heb namelijk wat vet op mijn heupen en aan de binnenkant... en ik krijg het maar niet weg

Met afvallen alleen verloor ik spierweefsel en gewicht en vocht, maar geen of heel weinig omvang. Ik had maat 46/48, nu 38/40 Knipoog sinds ik dat loskneden doe verlies ik meer omvang. Ik had het een poosje laten rusten de afgelopen maanden, bleef hangen op een omvang van 80 cm. Nu heb ik het sinds een week of 2 weer opgepakt en ik kom alweer ruim onder de 80 cm uit. Ook mijn binnekant-bovenbeen pak ik mee en daar begint het schuren steeds minder te worden Knipoog Het eerste begin is altijd lastig, maar als je eenmaal even een paar dagen bezig bent, dan voel je dat het onder je huid slapper word, je huid kan ook wat gaan rimpelen/hangen als het erg hard gaat, dat is gewoon een overschot aan huid (=verlies van omvang), dat trekt vanzelf weer strak Knipoog Omdat er bij mij behoorlijk wat af moet en ik tegelijk stevig lijn valt het meer op dat de huid slap is en wat hangt hier en daar Clown
Je moet wel diep masseren trouwens.. Tis hetzelfde als dit:

Lypossage
Lypossage is een nieuwe, natuurlijke body contouring massage die je figuur in
vorm brengt zonder chirurgische ingreep. Figuurproblemen zoals cellulite en
plaatselijke vetophopingen op bovenbenen, heupen en buik worden succesvol
behandeld met Lypossage. Ben je gefrustreerd van het proberen om plaatselijk af
te vallen, dan zul je enthousiast zijn over de resultaten van deze unieke massage.
Met Lypossage voel je je goed omdat je er goed uitziet.

Massage
Lypossage is een intensieve bindweefselmassage die stevig doch prettig aanvoelt.
Lypossage maakt huidverkleving ontstaan door vetweefsel weer los waardoor de
doorbloeding verbeterd en de lymfe afvoer wordt hersteld. Afvalstoffen die in het
vetweefsel opgeslagen zijn, komen vrij en kunnen via de lymfe afgevoerd
worden. Cellulite en vervelende rondingen verdwijnen en een mooi
lichaamscontour verschijnt. De huid voelt zacht aan, is glad en stevig.

Het resultaat.
De resultaten met de Lypossage zijn duidelijk meetbaar. Na een kuur is men
gemiddeld totaal 40 centimeter in omvang afgenomen. De metingen worden
verricht op verschillende plaatsen van het lichaam zoals buik, billen, bovenbenen
en boven de knieën Lypossage wordt bij vrouwen toegepast op benen, heupen,
billen, buik en bovenarmen. Bij mannen op de rug en de borst.

annepaardoesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 00:17

dat ga ik meteen eens doen :p dat kneden Haha!. Ik ben nu zlef bezig met afvallen en toch meer conditie op te bouwen door trap te lopen/rennen. aan de boven benen en billen voel ik niet veel verschil maar mijn kuitspieren zijn echt keihard Tong uitsteken

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 00:23

Lekker simpel gezegd, maar het enige waardoor het minder gaat driller is toch echt gespierder worden, en dat kan door alles waarbij je die spieren gebruikt.
Paardrijden, traplopen, hardlopen, klussen, enz...
Hoe relatief grotere belasting, hoe effectiever. Knipoog

Daarbij kan op een goede manier op je voeding letten nooit kwaad, dus fruit als tussendoortje ipv chips, enz...

annepaardoesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 00:29

mereldevogel: hihih maar vaak wordt zo'n tussendoortje dan te lekker en wil je meer Tong uitsteken Tong uitsteken

Ik ren nu zelf 20x de trap op en naar (trap op en trap neer = 1x) en doe buikspieroefeningen elke dag en dan doordeweeks fiets is 40 minuten en rij ik uurtje paard en daarbij werkzaamheden in en rond de stal Tong uitsteken

en natuurlijk van de tussenoortjes, chips en spoepjes afblijven Tong uitsteken verleid mij te veel Haha! hihi

smiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 13:48

ik zit oook met dit probleem! vreselijk!!
ik wil ook wel me bovenbenen minder, maar als ik bezig ben met oefeningen, dan stop ik al weer snel, omdat het te zwaar is Boos!