Ilzas schreef:Wel briljant he ? Dat ze zoiets voor vrouwen bedenken en dat we dat dan ook allemaal en masse laten doen. Hoe genant, stom en vervelend het ook is. Ooit gehoord dat mannen iedere twee jaar zich in hun penis laten poeren om eens te kijken of er misschien iets mis is ? Nee he, nou dan ! Is gewoon weer iets genants verzonnen door mannen.
Ik haat het, ik haat alles wat een vreemde zo nodig vindt om daar te moeten doen. Spiraaltje laten zetten: ook hell, ook nooit laten doen.
Maar als ze tijdens zo'n onderzoek iets kwaadaardigs vinden dat zich nog in een vroeg stadium bevind zonder dat je er al last van hebt en dat je gemakkelijk kan weghalen, ga je de hemel danken dat je het onderzoek niet hebt afgezegd en gewacht tot je echt lichamelijk klachten kreeg en het zover gegroeid bleek dat je een heel zware medische behandeling nodig hebt.
Ik zou dus gewoon gaan, je hebt maar een lichaam en je kan nooit zeker weten. Misschien vinden ze niets, des te beter. Maar misschien wordt er wel iets gevonden en is het ook des te beter dat ze je zo snel mogelijk kunnen helpen. Ik heb het zelf nooit gedaan, maar het lijkt me ook niet prettig. Alleen is het maar heel even op de tanden bijten en dan ben je er vanaf. Over tanden gesproken, ik heb ook een bloedhekel aan tandartsen, maar laat ze ook 2 keer per jaar controleren, omdat ik gewoon nog zo lang mogelijk wil doorgaan met mijn huidig lichaam