Nee, ik kan het me op zich wel voorstellen van de TS.
Size does matter ( oké tot op zekere hoogte, het gaat er ook om wat hij er mee doet )
Heb ook wel contrasterende formaten meegemaakt.
(mijn 1e ervaring ging super smoothly, nu na wat jaren en ervaring later besef ik me dat dat kwam omdat meneer echt een klein apparaatje had. Dan voel je d'r ook niet zo veel van hè

Maar zo heb ik ook eens in een situatie gezeten dat ik dacht van 'hell no, dat komt er niet in, dat gaat niet passen!

Het kan voor de TS zeker een kwestie van wennen zijn. Probeer verschillende dingen, ga lekker experimenteren.
Maar sex is een belangrijk onderdeel van je relatie en zoals je gehele relatie je sexleven kan beïnvloeden, kan je sexleven ook je hele relatie beïnvloeden. Je wil toch graag aan je trekken komen en als je het niet bij je partner krijgt, is de kans zeker aanwezig dat je het elders gaat zoeken. ( of je partner moet het niet erg vinden dat jij continue Tarzan uit het nachtkastje trekt)
En zover zou ik het niet willen laten komen, dus een relatie erom verbreken zou ik niet onmogelijk vinden.
En de vergelijking met borsten vind ik hier toch niet echt opgaan. Als ze een kerel niet aanstaan, dan focust hij zich maar ergens anders op... Maar ja, dat kan je bij een klein apparaatje niet echt zeggen, toch een vrij essentieël onderdeel voor de sex.