Lengte... wat is normaal?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Lengte... wat is normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 23:57

Of om er nog een cliché tegenaan te gooien "Liever een kleine die steigert dan een grote die weigerd " ( zo fout ) Scheve mond

Nee, ik kan het me op zich wel voorstellen van de TS.
Size does matter ( oké tot op zekere hoogte, het gaat er ook om wat hij er mee doet )

Heb ook wel contrasterende formaten meegemaakt.
(mijn 1e ervaring ging super smoothly, nu na wat jaren en ervaring later besef ik me dat dat kwam omdat meneer echt een klein apparaatje had. Dan voel je d'r ook niet zo veel van hè Clown )
Maar zo heb ik ook eens in een situatie gezeten dat ik dacht van 'hell no, dat komt er niet in, dat gaat niet passen! Nagelbijten / Gniffelen

Het kan voor de TS zeker een kwestie van wennen zijn. Probeer verschillende dingen, ga lekker experimenteren.

Maar sex is een belangrijk onderdeel van je relatie en zoals je gehele relatie je sexleven kan beïnvloeden, kan je sexleven ook je hele relatie beïnvloeden. Je wil toch graag aan je trekken komen en als je het niet bij je partner krijgt, is de kans zeker aanwezig dat je het elders gaat zoeken. ( of je partner moet het niet erg vinden dat jij continue Tarzan uit het nachtkastje trekt)
En zover zou ik het niet willen laten komen, dus een relatie erom verbreken zou ik niet onmogelijk vinden.

En de vergelijking met borsten vind ik hier toch niet echt opgaan. Als ze een kerel niet aanstaan, dan focust hij zich maar ergens anders op... Maar ja, dat kan je bij een klein apparaatje niet echt zeggen, toch een vrij essentieël onderdeel voor de sex.

Kiim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 00:19

Ik kan het opzich ook best begrijpen..
Ik bedoel als de sex niet lekker is heb je geen zin..
Maar eigenlijk wil je toch sex en daardoor raak je weer gefrustreerd, als je dan eenmaal gefrustreerd bent dan ga je je irriteren aan je vriend..
Zo gaat heel je relatie kapot, maar er zijn natuurlijk ook andere dingen die je kunt doen..
Lijkt me alleen zo banketstaaf om te zeggen, zo van ja zullen we iets anders proberen want ik voel nu niets door je kleine pik Nagelbijten / Gniffelen.
Maar te groot is ook zeker niet alles, dan kan het flink zeer doen en moet je opletten hoe en wat Sigaar..

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 09:41

tsja dan zal ik maar even de knuppel in het bokthok pleuren, maar size DOES matter imo. Bij het moment van uitkleden is zo'n jongen toch eigenlijk net zo'n kindersurprise ei: je kunt er in de verpakking wel mee rammelen maar je weet nooit zeker wat je krijgt! Haha! Nou is er gelukkig nog een groot grijs gebied van de minder bedeelde man die het compenseert door goeie techniek en andere handigheidjes, en is doorsnede volgens mij nog altijd belangrijker dan lengte ( om een goede vriendin van me te quoten: "Liever een aubergine dan een asperge" *LOL* ) maar kan me voorstellen dat je er niet bepaald vrolijk van wordt als je groter gewend bent. Mijn ex was ook niet bepaald enorm te noemen, maar hij wist het aardig te compenseren en met wat creatieve standjes kom je al een heel end.. maar ik geef eerlijk toe dat ik aangenaam verrast was toen ik mijn huidige liefde mocht uitpakken Nagelbijten / Gniffelen . Als je je er echt aan gaat irriteren (maar het is natuurlijk inderdaad zo dat wanneer je echt van hem houdt, je dat niet zo snel zal willen doen, hoe zijn geval er ook uitziet) dan zou ik het toch uitmaken (die 10%/90% regel is so true) maar ik zou dan niet zeggen waarom.. ik bedoel, daar kan hij verder toch niks aan veranderen. Het is een vervelende situatie!
Laatst bijgewerkt door kjoetie op 27-06-06 13:05, in het totaal 1 keer bewerkt

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 10:50

Voordat ik ervaring had met 'the little ones' zei ik altijd dat de kleintjes vaak duveltjes in doosjes zijn. Maar my God... Ik had er laatst dus 1 met een 'little one' en vond het niet echt fijn Bloos

Voor mij idd ook een reden om er verder niet mee door te gaan. Hij verveelde me na 3x al. Dan houdt het op Lachen

Winkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 11:14

Een vriendin van mij heeft het laatst uitgemaakt met d'r vriend vanwege zijn kleine piemel. Het was nog niet zo lang aan en ze was ook echt verliefd op die gozer. Dus na een tijdje zou ze bij em blijven slapen. Zo gezegd zo gedaan. Dus zij was daar bij em en ze waren dus van plan om met elkaar naar bed te gaan. Maar z'n piemel was echt maar een paar centimeter in slappe toestand en in stijve toestand kwam er heel weinig bij dus heeft ze de boel afgeblazen. Klinkt misschien heel banketstaaf en of ik het zelf zou doen weet ik niet ( gelukkig nog nooit in zo'n situatie gezeten Haha! ) maar opzich kan ik het me wel voorstellen. Ze zei tegen me van: ik was opgewonden en daarna gewoon totaal niet meer. Tja.. als jij er al voor de sex geen zin meer in hebt...
Ze heeft gedaan alsof ze moe was en is gaan slapen Clown Een paar dagen later heeft ze het uitgemaakt. Ze heeft ook vertelt waarom dus ik denk dat die jongen echt een deuk in z'n eigenwaarde heeft opgelopen van hier tot tokio Nagelbijten / Gniffelen
Zoals ik al zei heb ik gelukkig nog nooit in zo'n situatie gezeten en heb ook geen idee hoe ik zou reageren maar er zijn dus wel mensen die het daarom uitmaken Lachen

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 12:15

Zucht. Er is hier al eens een topic over geweest.
Ik vin het bepaald zielig als je denkt dat een lid groot moet zijn. Je hoeft hem helemaal niet te voelen, er zijn maar weining mensen die klaarkomen van een penis in hun vagina. Voor klaarkomen heb je geen penis nodig (als vrouw) en klaarkomen is het plezier vn sex, plus het intieme samenzijn. Als je niet kunt genieten van iemand met een kleine penis, houd je niet van hem, of hij moet nog wat bijleren (en dat is jouw taak, zeggen wat je wilt dat hij doet).
Mijn ervaring met jongens met een grote is, dat ze denken dat dát genoeg is om een vrouw in extase te brengen, en dat zijn dus vaak zeer slechte lovers. Bovendien is er nog een kwestie van niet passen, want geloof me er is ook nog zo iets als te groot voro sommige vrouwen, als durven ze honderd keer te beweren dat je wel oprekt. Ik had bv constant blaasontstekingen omdat mijn ex daar tegenaanstootte, om maar wat te noemen.
Daarbij vind ik het abnormaal om iemand een complex aan te praten over de grootte van zijn penis want dat beinvloed de rest van hem.
Als je geen borsten hebt, ben je toch ook niet ineens slecht in bed?
Als je denkt dat size matters, ben je in mijn ogen een oppervlakkige slet die niet weet wat echte sex is.
Trouwens, als je het zo belangrijk vindt om wat te voelen, kun je latijd kiezen om je in je anus te laten pakken. Daar voel je heus alle maten. en als je dan zo nodig wat groots in je vagina wilt, neem je er een vibrator bij.

En wat normaal betreft, er bestaat niet zoiets als normaal. Wel wordt er gesproken van gemiddelden, maar dat is dus alles lengtes bij elkaar opgetelt, gedeeld door het aantal gemeten penissen. Dat zegt niks, want er zijn dus kleine en grote en alle er tusenin gemeten....

Winkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 13:02

Haha wat heerlijk geschreven Lusitana Knipoog

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 13:16

Lusitana schreef:
Als je denkt dat size matters, ben je in mijn ogen een oppervlakkige slet die niet weet wat echte sex is.

Zo dan, hoe complimenteus Rolleyes

Ik persoonlijk voel me niet geroepen om zelfingenomen jongetjes de weg te vertellen. Ik ben daarintegen ook niet iemand die een ander zal afbranden op iets persoonlijks, maar als de seks niets is, ben ik weg. Kun je me een oppervlakkige slet noemen, maar ik weet dóndersgoed wat seks is en weet ook nog wat verdomd góede seks is!! Vingers aflikken

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 13:35

size does matter, als ie echt té groot, dan past dat echt niet in zo'n klein wichie als ik ben Nagelbijten / Gniffelen

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 14:13

ik kan het alleen maar met Quellian eens zijn Haha! Ben geen sociale bezigheidsinstelling zeg.. Als je van iemand houdt ga je wel net dat stapje verder, das waar, en zo'n dingetje an sich is geen huge problem, maar als het echt een ukkie is en ik niet blij ben met de sex dan ben ik ook weg.. ik zal het alleen nooit zo tegen hem zeggen, zo'n jongen kan er ook niks aan doen natuurlijk.

Bovendien, ik vind het gewoon een heel belangrijk onderdeel van een relatie, dat moet vonken, dat moet goed zijn- maargoed, als jij er vanuit gaat dat jij de wijsheid in pacht hebt over wat goede sex is (ik moest echt heel hard lachen om die opmerking, want als er iets subjectief is dan is het dat wel en wie ben jij wel helemaal om jouw normen van wat goede sex is boven die van een ander te stellen en daar ook nog eens een waardeoordeel aan te verbinden?! ) en de mensen die het niet met jouw mening eens zijn niet, dan zijn we snel uitgel*lt, om het maar even on-topic te houden Haha!

Winkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 15:07

Volgens mij gaat het de TS niet eens om het gevoel wat hij kan geven. Want ze schrijft zelf dat het best wel ok is. Ook al moet ze wennen. Maar dat is denk bij alle nieuwe lovers zo.
Ik denk eerder dat het een enorme afknapper is zoals bijvoorbeeld uhh.. een paarse onderbroek, rood schaamhaar.. pff verzin het maar Clown Dan heb je toch minder zin in de sex.

Ik ben het met Quellian en Kjoetie eens. Als de sex niet goed is ben ik ook weg. Knipoog

Nog even over het stukje van Lusitana want ik had net weinig tijd. Opzich zit er wel een beetje wat in maar denk om wat je zegt hoor. Zoals je ziet is meteen een piemelconflict op bokt Knipoog

Citaat:
Als je denkt dat size matters, ben je in mijn ogen een oppervlakkige slet die niet weet wat echte sex is

Mijn vriendin vond em te klein en heeft besloten om niet met hem naar bed te gaan. Dan ben je in mijn ogen geen slet want een slet duikt volgens mij overal boven op. Haha!

Citaat:
Je hoeft hem helemaal niet te voelen, er zijn maar weining mensen die klaarkomen van een penis in hun vagina

En wat doe je dan als hij bezig is? Je vervelen? Als je em niet voelt lijkt het me erg saai ook al kom je niet klaar.

Citaat:
Daarbij vind ik het abnormaal om iemand een complex aan te praten over de grootte van zijn penis want dat beinvloed de rest van hem.

Dat was de keus van mijn vriendin. Ik zou dit waarschijnlijk zelf niet zo opgelost hebben. Ze had het wel netjes verwoord by the way Knipoog

Citaat:
Als je geen borsten hebt, ben je toch ook niet ineens slecht in bed

Een piemel of borsten tijdens de sex is wel een groot verschil hoor.

Daar en tegen. Als je echt van iemand houd valt er denk wel uit te komen Pling

sasjeeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 15:12

hahahaha
ik zou het echt niet met mijn vriend uitmaken omdat ie een kleine heeft hoor..
het gaat in een relatie tog ook vooral om het innerlijk..?!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 15:25

ach meid ze hebben niet voor niets een dildo/vibrator uitgevonden Haha!

Winkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 15:34

Welshcobfan schreef:
ach meid ze hebben niet voor niets een dildo/vibrator uitgevonden Haha!

Dat lijkt me nou echt helemaal niks

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 15:34

van een te grote penis word je ook niet vrolijk hoor.
ooit eens een vriendje gehad die dat had,
schrok me echt een hoedje.
kreeg spontaan kramp in mijn buik.
deed ongelofelijk veel zeer.
heb het toen maar tacties uit gemaakt.
een kleintje kan d'r niet over mee praten
maar een "normaal" modelletje is wel zo prettig.
of je uit maakt omdat ie een kleine heeft, zal ik persoonlijk niet tegen de beste man zeggen, wie weet wat voor een complex die al jongen heeft.
tja dan komt er natuurlijk ook nog een stukje gevoel bij kijken, wat voel je voor de jongen.
trouwens zijn er ook nog andere manieren om bevredigd te worden door hem.
misschien is ie daar wel heel handig in.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 15:46

je hebt tegenwoordig ook penisverlengingen, misschien leuk verjaardagkado?

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 15:47

wwhaa hi hi hi

jij bent slecht Bloos

Winkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 15:50

haha.. nee dat is subtiel.
Kijk eens liefje.. ik heb hier een gewicht van 20 kilo en ik dacht als jij die nou eens even op tilt.. met je .. uhh.. Knipoog

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 15:58

tja in afrika hangen die mannen erook van alles aan

agut arme jongen, wie weet wat voor een minderwaardigheids complex ie al niet heeft

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 16:07

Beter 1 piemel dan geen Knipoog

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 16:08

Welshcobfan schreef:
Beter 1 piemel dan geen Knipoog

Mwah, niet helemaal met je eens Bloos

Edit: als het om een kleine gaat dan he Knipoog

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 16:09

goed gereedschap hangt onder een afdak zegt men Clown

dus dames

heeft de man een bier buikje dan moet het goed zitten

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 16:11

haha sja mij is het ook wel eens overkomen, het is idd een hele tegenvaller, maar als hij weet wat hij ermee moet doen, dan is een kleintje geen probleem..

al heb ik in de sauna een keer een man gezien met maatje vingrdopje, in slappe toestand nog geen 2 cm lang !!!
sauna of niet, je kunt er dan niet omheen dat je even een blik werpt op dat vreemde kleine ding Haha! Bloos

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 16:13

daar is een naam voor die miniatuur piemeltjes

couveusepikkie

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 16:35

Nagelbijten / Gniffelen