Ik heb bruin zonder zon van Kruidvat. Prima spul. Ik smeer me er helemaal mee in, inclusief mijn gezicht. Van strepen heb ik nooit last gehad. Ik scrub mijn huid wel regelmatig zodat alle dode huidcellen zo veel mogelijk worden verwijderd. Daarna lekker in de tanning lotion. In de zomer gebruik ik het 2 kee rper week.
Ik heb ook die van Dove en ik vind het goed spul. Heb wel gehad dat ik het niet goed uitsmeerde en dus vlekken kreeg, maar die zag je eigenlijk niet als je het niet wist. Het échte witte gaat er echt vanaf en dat vind ik het grote voordeel
Heb ook die van Dove, gebruik ik twee keer in de week om het witte eraf te halen, want mijn benen worden met zon echt niet bruin Ik heb ook geen last van vlekken, gewoon goed blijven smeren overal totdat het helemaal uitgesmeerd is. En dan gelijk je handen wassen
Ik gebruik ook Dove en voor mij is het echt een uitkomst! Ben er super tevreden over! Ik ben altijd zo wit en nu ik dit gebruik heb ik gewoon lekker bruine armen en benen! Het ziet er ook niet overdreven uit, maar je krijgt net ff die zomerse teint!
Je moet het idd wel goed bijhouden, want anders krijg je idd wel wat vlekken. Heb het nu alleen een week niet meer gebruikt, dus ben gelijk weer witjes!
Ik heb die van Nivea en hij werkt wel goed de vlekken vallen mee. Moet wat zuiniger zijn met dat goedje in de knieholten anders zie je een lichte kleurverschil maar verder ideale oplossing als je een sporttopje aangehad hebt en zon mooie witte baan midden op je rug hebt na 2 dagen in de zon zwoegen, valt iets minder op ...
Me moeder heeft die van L'oreal. Heb het zelf niet echt nodig, ben namelijk nooit echt wit en word heel snel bruin. Maar had het toch geprobeerd op me benen en het werkt idd. Alleen toen het iets te hard afdroogde zag je het wel op me witte handdoek
Nou, ik heb dat spul van de kruidvat uitgeprobeerrt, Het werkt op zich wel erg goed, maar ik heb wel oranje knieen, volgende keer wat beter verdelen dus!
Ik had dove: verschrikkelijk. Het plakt idd heel erg en trekt heeeeeel langzaam tot bijna niet in. ik deed er een uur over mijn vriend mijn achterkant, mijn moeder mijn benen, ik de voorkant om maar geen vlekken te krijgen en echt super goed insmeren! maar toch vlekken..... en als je meer dan 2x doet lijk je net zo geel als een chinees. Nee ik ga wel lekker onder de zonnenbank, na 3x ben je mooi gekleurt en dan ga je 1 x per week om het bij te houden!
Ten eerste; Het duurt een uur voordat het ingetrokken is en daarna voel je je nog steeds plakkerig. Als je dan naar bed wil voelt het niet echt fris.
Ten tweede; Ik werd er een soort Chinees geel van. Iedereen vroeg van; wat heb jij nou gedaan? Tsja..
Ten derde; Op de plekken waar je zweet gaat het eraf. Toen ik klaar was met dansen waren mijn voeten op sommige plekken weer helemaal wit en mijn witte dansbroek vanbinnen vies bruin.
Maarja.. Ik begin er over een tijdje denk ik wel weer mee, even kijken wat voor resultaat het heeft als je een tijdje langer blijft smeren.
Ik heb het niet, maar een vriendin kreeg ook allemaal bruine vlekken. Kan ook wel te maken hebben met dat je het niet goed uitsmeert.. Dat weet ik niet.
Ik heb die van de Etos, en die van Dove, maar er gebeurt helemaal niks...
Ja, ik krijg er een lekker zacht velletje van. Wel zeker een half uur laten intrekken, en niet teveel opsmeren... Ik gebruik het nu maar als een gewone bodylotion
ik heb die van kruidvat als we een danswedstrijd hebben wordt van ons verwacht dat we kakbruin zien, dus dat zijn heel wat wat (heeeeel) dikke laagjes boven elkaar Je krijgt absoluut een mooi bruin kleurtje, en ondertussen slaag ik er steeds beter in om het zonder strepen te doen, maar zoals eerder gezegd: als het eraf komt lijkt het alsof je je niet goed hebt gewassen *ieuw*