Mn huidskleur. Ik heb een tintje en word heeel snel bruin! (ben niet buitenlands, mn ouders ook niet) Verder heb ik hele lange benen, dat vind ik ook niet erg En ik heb een strakke buik (wasbordje )
Ik mn neus Is volgens vrienden een kabouterglijbaan Profiel foto's zijn dan ook altijd heel 'schattig'bij mij. Verder heb ik door 5 jaar ofzo een beugel gedragen te hebben mooie rechte tanden Vroeger had ik heeel dun haar en moest ik altijd met een super kort koppie rondlopen van mn moeder (omdat mn haar dan dikker zou worden) en voilla..heb meeega dik haar eraan overgehouden.
de euhm, vorm van m'n gezicht. Over wat ik wil veranderen aan m'n gezicht zelf kan ik een boek schrijven, maar de vorm (dus eigenlijk de kaak-kin lijn) ben ik wel gelukkig mee Verder vind ik dat m'n kont er ook wel mag zijn
Vooral tevreden met ogen, neus en billen Ogen, ja ze zijn gewoon erg groot en erg blauw.. Mn neus is n kruising tussen wip en punt neusje, ik vinnem wel geinig En mn billen, tjaa ze zijn nu super strak en zeker niet klein, maar er zit vorm in en volgens insiders zijn ze prettig om beet te houden, wat wil je nog meer