aan 1 been wat cellulite... :(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HaileysComet

Re: aan 1 been wat cellulite... :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 22:58

Welkom bij de club

In je profiel las ik dat je 17 bent, wacht maar tot je (net als mij) de 30 bent gepasseerd

Bijna iedere vrouw heeft er last van, dik of dun, bij modellen op foto's retoucheren ze het weg. Ik zou me er niet te druk om maken.

Borivage

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 09:37

Cellulite is net als cellulose een soort van onderhuids onsteking het ene is vetophoping het andere echt mini onstekinkjes. Probeer gewoon onder de douche met zo'n schrunchie (hoe het heet weet ik niet precies) en een goede vochtinbrengende bodywash het gebied van de cellulites te masseren met de richting naar het hart toe. Drink veel water en zorg ervoor dat je veel mineralen binnen krijgt, blijf van cafeine houdende dranken zoveel mogelijk af en gebruik inderdaad een lekker bodymilk en masseer deze lekker in.. duurt even maar na een tijdje wordt het wel wat minder. Draag niet te strakke broeken want dit vermindert de bloedsomloop en je moet deze juist bevorderen....... Succes.

Elke vrouw heeft dit soort kwaaltjes en ja zelfs mannen zijn er niet van gevrijwaard gelukkig....hihi

jentel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 09:44

inderdaad ik heb het ook, maar.. iedereen roept leer er mee leven, alle vrouwen hebben hier last van!
maar ik baal er enorm van jullie niet?

Borivage

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 09:48

Balen wel, zeker als de maatschappij van tegenwoordig er zoveel nadruk op legt zoals die leuke reclames maar uiteindelijk als je een vriend of vriendin hebt houdt die van je zoals jij bent met alle mooie en minder mooie kanten....... Innerlijke schoonheid is uiteindelijk belangrijk.

Een voordeel dit soort dingen ziet niet iedereen.....gelukkig maar en trouwens al zien ze het wel ik ben ik en als men daar problemen mee heeft jammer dan toch?

We zijn wie we zijn en zo is het maar net.

Hollybolly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-06 22:39

inderdaad borivage... maar ja op tv ziet het er zo leuk uit, en vond mezelf wat jong om er al een beetje last van te hebben maar gelukkig is dat dus wel normaal Knipoog

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 09:31

Ja hoor Lachen Ik had een collega en dat was echt een heel mooi meisje om te zien. Zo'n type dat helemaal perfect lijkt en waarnaast je je toch al een koe voelt, al heb je maat 36 (wat ik toen nog had) en dan was het nog een hele lieve meid ook. Op een dag had ze een kort rokje aan naar het werk en zag ik de cellulite op haar benen. Dat was toch een geruststelling: Iedereen heeft mindere punten waar ze niet blij mee zijn Lachen

Hollybolly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-06 09:35

haha, ik ken ook van die meisjes (uit mn oude klas bijvoorbeeld) dat je denkt van: nou, was ik dat maar zo. niet dat ik dik ben, maar bij hun is alles gewoon perfect. nu weet ik niet of ze cellulite hebben maar het kan dus best Tong uitsteken

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 11:51

Ik heb het ook. En ik maakte me er ook altijd ontzettend druk over. Nagelbijten / Gniffelen
Maar ja, het blijft, niets aan te doen, ermee leren leven. Vork

Hollybolly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-06 11:55

haha oke Knipoog

Borivage

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 17:40

Volgens mij heeft iedereen het wel, alleen de een erger dan de ander......... ach en zo'n sinaasappelhuidje is ook niet erg hoor... Ik hoef geen barbiepopje te zijn zo perfect.