Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
terorita schreef:heb wel gerookt tijdens mijn zwangerschap stuk minder dat wel.
mijn verloskungige adviseerde me MET MATE te roken omdat dat op dat moment beter voor mijn ongeboren kind was dan niet roken
ik was een gestresde kip zonder kop.
overigens heeft max er niets aan over gehouden
ruim 7 pond 54 cm
en ik kreeg hem er al bijna niet uit
russel schreef:Ik ben 2,5 jaar geleden gestopt met roken. Ben super blij dat ik er af ben. Mijn huid is mooier geworden, mijn haar is dikker en glanst beter, voel mij een stuk beter, minder nerveus, slaap beter. Wat is het voordeel van roken?
Als je weet wat het voordeel van roken is en niet afweegt tegen niet roken, heb je een reden om te blijven roken. Zou wel willen weten welke![]()
ellenlouise schreef:russel schreef:Ik ben 2,5 jaar geleden gestopt met roken. Ben super blij dat ik er af ben. Mijn huid is mooier geworden, mijn haar is dikker en glanst beter, voel mij een stuk beter, minder nerveus, slaap beter. Wat is het voordeel van roken?
Als je weet wat het voordeel van roken is en niet afweegt tegen niet roken, heb je een reden om te blijven roken. Zou wel willen weten welke![]()
Is dat echt zo? Dat stukje spreekt me wel aan
JETSKeTjee schreef:lekker??
ik zit al te hoesten en over mijn nek te gaan als ik rook binnen krijg![]()
het is maar wat je lekker vind he, en je hebt de volle keuze om te doen en laten wat je wilt.