oorbel boven in het oor blijft pijn doen :(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kelcy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-06 20:45

en als je hem laat piercen doethet dan nog zoon pijn? met liggen dan?

Wendel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 20:46

waarschijnlijk wel het blijft een gevoelig plekje.

nobillity

Re: oorbel boven in het oor blijft pijn doen :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 20:48

het kan zijn dat er haar 8er je oorbel zit dat heb ik ook gehad en dat deed heel erg pijn en toen had ik die 2 symptonen ook die jij nu hebt dus ik denk dat dat het is maar bij mij zat er echt heel veel haar achter en dat was niet fijn

kelcy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-06 20:50

ja dat kan zijn ja als ik niet aan het werk ben of op stal heb ik me haar los dus dat is een mogelijkheid ja

Kirs_86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 20:52

love_gino schreef:
ik heb al heel me leven zilver in me oor enzo en heb ookal tunneltjes enzo gehad en NOOIT last van gehad (aangezien ik ZELF me tunneltjes heb gezet altijd) daarom vond in het zo raar me piercer heeft me toen zelf nog e piercing meegegeven maar is ook niet goed

Dan is het inderdaad vreemd ja.

dan zou ik het ook zo snel even niet weten, heb nog niet veel van
deze gevallen gezien bij ons in de winkel!

kelcy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-06 20:59

ik vind het ook raar heb ook gedacht om er gewoon mee te stoppen enzo maar wilde hem al zo lang enzo en heb alleen last met liggen verder nie
wat zouden jullie doen?

Wendel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 21:02

heb er ok vaak aangedacht om hem eruit te halen. Heb hem er ook vaak uit maar na een half uur direct al spijt en er weer in met dat ding. Wat ook wel eens wil helpen maar wel erg pijnlijk. Oorbel eruit, zakdoekjes pakken en heel hard gaan knijpen in je oor. Dan knijp je de rotzooi die er in zit er uit. Bij mij gaat het dan wel eens bloeden maar dan bloed het weer schoon. Eventje dan met de zakdoek blijven deppen tot dat het meeste bloed weer weg is en dan sterilon. Oorbel ook ontsmetten met dat spul en dan weer de oorbel er in. En dan komt het belangrijkste, niet meer aankomen. Ook niet om rond te draaien.Er zitten zoveel bacterien aan je handen dat je dat dan weer kan overbrengen bij je oorbel.
Maar let wel op. DIT DOET ZEER

Kirs_86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 22:40

even correctie..gebruik nooit geen sterilon! sterilon is juist slecht voor wonden, gebruik gewoon alcohol verdund met water. en als je bij een juiste piercer geweest ben krijg je nooit geen sterilon toe geschoven.! zoals ik al eerder zei mail info@ringmaster met je vraag en je krijgt spoedig antwoord. hij kan je wel vertellen wat er fout is en wat je er aan moet doen! en als je dat niet durft wil ik het ook wel voor je vragen. ik kom er overigens elke dag!

Yell

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 23:06

love_gino schreef:
en als je hem laat piercen doethet dan nog zoon pijn? met liggen dan?

ja, maar het is minder schadelijk voor je kraakbeen.

Trouwens de genezingstijd voor deze 'piercing' is ook min 6 maanden. Dus je moet gewoon geduld hebben

Machie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 23:15

ach, ik heb hem laten piercen, 2 maand terug, of nog niet eens En hij doet ook nog zeer. Geen etterbult maar wel steeds korstjes...

Naja, heb nog enkele maanden 6 maanden is idd minimaal de genezingstijd

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 08:21

Ik heb de mijne nu, ehm, ik denk 5 jaar. Ook laten schieten, is een tijdje gevoelig geweest maar daarna eigenlijk geen last meer van gehad. Heb er altijd een ringetje in. Jaar geleden heb ik er een knopje in gedaan, toen had ik er wel altijd pijn aan, dat kwam omdat ik op dat oor slaap 's nachts, en zo werd het knopje verschoven en in m'n oor gedrukt. Toen ik er weer een ringetje in deed was er weer niks aan de hand.

Nu maar hopen dat het zo blijft.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 08:55

Heb er jaren een gehad in m'n oorschelp maar moest hem in verband met mijn werk (directie secretaresse) uitdoen. Net als m'n wenkbrauwpiercing

Geen sterilon, geen alcohol, maar gebruik een zoutoplossing! Met een wattenstaafje gedrenkt in zoutoplossing ook goed de binnenkant van je oorschelp en de aanzet van de piercing schoonmaken met regelmaat, want dit is echt een verzamelplaats voor vuil!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 09:05

Ik heb twee jaar geleden boven in mijn oor daar ook een laten zetten. Een half jaar terug ofzo heb ik hem er maar uit gehaald. Het bleef gevoelig en pijnlijk. Ik vond het schieten door het kraakbeen pijnlijker dan het piercen van mijn wenkbrauw. In totaal zijn mijn oorlellen zo'n 8 keer geschoten. (door het zachte stukje) en heb daar veel minder last van gehad direcht na het schieten. Ook mijn wenkbrauw piercing voelde ik niet weer na zo'n twingtig minuten. Maar het ringetje in bovenin mijn oor wel, en het ging ook steeds ontsteken, hoe goed ik het ook schoonmaakte. Er zit nu een litteken. Een wit bultje.

ibikus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 09:12

Met een wit bultje kom je er gezegend vanaf,
het kan ook zo aflopen:
Afbeelding

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 09:15

Oei, dan ben ik er inderdaad goed vanaf gekomen

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 10:00

Ik heb dat ook gehad, ook laten schieten omdat ik niet beter wist
Heeft 3/4 jaar zeer gedaan, inderdaad met liggen, en als ik ertegen kwam ook
Op een gegeven moment ben ik wat aan het bultje wat erop kwam gaan plukken, en toen ging het open, en was net of er een stukje kraakbeen uit kwam (klinkt vaag, weet het, maar er kwam een klein hard stukje uit) en toen was het bultje weg, de pijn na 2 weken ook...
Nu heb ik nergens meer last van...

VonDutch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 10:39

Ik heb deze oorbel nu ook al lang, ook soms van bultjes erachter gehad last gehad, maar gewoon laten zitten.
Ik denk dat je er gewoon af moet blijven dan geneesd het het snelst.

happyjoyce

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 11:09

Ik heb er ook één gehad, laten schieten. Ik kon er een hele tijd niet op slapen, hij deed gewoon zeer en ging iedere keer weer ontsteken, heb hem er toen uitgehaald. Mijn vriendin haar zus heeft er ook een gehad bovenin en ze kreeg er een hele dikke bult achter. Ze heeft die bult toen weg laten snijden maar hij komt iedere keer gewoon weer terug.. haar oor is wel dubbel zo dik op die plek.

_Lara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 11:12

ik heb er ook een gehad. kon er vanaf het begin al niet op liggen later nog steeds niet. ook een soort bultje om of bij het gaatje, heb hem er maar uitgehaald.

Kirs_86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 13:07

Ik heb nooit problemen gehad met die 2 van mij. di ehenb ik ook laten schieten..k heb ze na 6 jaar nog.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 16:26

* ik meld me! *

Ikheb m nu al 2 of 3 jaar ofzo. En af en toe loopt ie nog aardig lastig te zijn om het even netjes te zeggen. Heb wel tot nu altijd nog me zweerknopje in, want anders krijg ik er nooit meer zo'n dikte in denkik.

Ik kan er wel op liggen, soms niet als t weer is gevoelig/open is.

Hij is nooit 100% geheeld zoals normale knopjes bijv.

Ik heb het trouwens ook laten schieten bij een juwelier.

Hannanas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 16:31

En idd, als hij pijn doet, doe ik onwijs vaak sterilon erop, niet draaien, maar wel even oorbel uit, oorbel onder sterilon spuiten, ook me oor met sterilon en de oorbel er weer in.

Ook ik vind het zonde om mijn oorbel eruit te halen en het gaatje dicht te laten groeien. Maarja.... misschien doe ik dat ooit toch wel eens..

Ik heb ook een klein bobbeltje trouwens idd aan de achterkant.

moyra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 16:35

ik zou je oorbel iedere dag ontsmetten met sterilon heb ik ook gedaan. en je oor zelf ook bijt wel maar gaat er wel van weg. ik heb hem er inmiddels wel uit gehaald. waarom weet ik niet meer

Deau

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 17:21

Ik heb dat ook gehad
Ik kon ook niet op dat oor liggen, als iemand er tegen aan sloeg dacht ik dat ik dood ging.
Zo serious veel pijn deed het. Van mijn moeder moest ik hem er uit halen.
Maar dat wilde ik niet. Ik heb het toch maar gedaan.
Er zit nog steeds een bult op de plek waar de oorbel zat.
Is inmiddels zo'n 4 jaar geleden.

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 17:41

ik ken ook een jongen ie er niet op kan slapen,,
maar volgens mij heeft hij er geen last van...
dus misschien komt het nog?