trisca schreef:daantjuhhh schreef:Mijn broertje had ook een syndroom die al eerder had opgemerkt kunnen worden.
Hartafwijking hoord bij zijn syndroom net zoals nog meer dingen.
Maar hij heeft het Charge syndroom!
Dat is toch een chromosoomafwijking? Dan hadden ze dat al heel vroeg gezien kunnen hebben..
Ik heb gelukkig geen ervaring met zwangerschap enzo. Mijn tijd komt vast nog wel
ja volgens mij is dat inderdaad een chromosoomafwijking!
Mijn ouders hadden bij de eerste (mij) zich laten testen, maar bij de 2de niet! (mijn broertje)

.                                                         
 Ik praat via internet ook met andere zwangere meiden en die liggen bijv. met tranen in hun ogen naar de echo te kijken enzo. Bij mij is de gyn emotioneler dan ikzelf 
 . Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er in mijn buik een baby zit, en dat het MIJN kind is. Ik vind het vooral lastig dat ik dik ben, dat ik zelf mijn veters niet kan strikken, dat ik eigenlijk niet mag paardrijden ook al ben ik bezig met de mijne zadelmak te maken, en dat gevoel dat ik zou moeten hebben van 'Ik word moeder', dat ontbreekt. Zelfs als ik het hier intyp overheerst de gedachte: 'Ik, moeder? Doe niet zo gek!' Of dat nu aangeboren nuchterheid is of een beschermingsmechanisme om je te wapenen tegen een evt. gehandicapt kindje?                                                         

)...maar bij mij zit er al, een paar weken, zoveel leven in mn buik, ben ook blij dat het nog steeds supergoed gaat!......ik kan jullie mening wel voorstellen hoor..maar dat gevoel wat je heb over je ongeboren kindje kan je toch niet zomaar uitschakelen??...en dat met 20 weken?..pfffff...zou het niet kunnen..