Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Meer helpt toch niet.. En heel erg opvallen doet het toch niet.                                                         hasten schreef:Hee Chiqa jij woont best dichtbij mij..

[blindedarm ontsteking..] Maar, volgens mij krijg ik die van m'n langzalzeleven niet meer weg.                                                         
                                                         Wuis schreef:Als iemand interesse heeft, ik heb nog wat tubetjes siliconengel-littekenzalf van het ziekenhuis over, werkt echt geweldig!
En anders gooi ik het toch weg.
hasten schreef:Haha ja chiqa, Flair woont in den helder.. Wie wonen dr nog meer vlakbij?
                                                         Wuis schreef:Als iemand interesse heeft, ik heb nog wat tubetjes siliconengel-littekenzalf van het ziekenhuis over, werkt echt geweldig!

Wat alleen vervelend is, is dat ik er nog steeds last van heb, ze zijn nog steeds dik en ze trekken heel erg als mijn huid droog is, een heel naar gevoel.
hasten schreef:waarom ben je niet gegaan dan?
 Dus het had imo weinig nut om alles te laten weg-laseren