ik drink bijna elke dag wel een powerdrink

ik vind het gewoon zo lekker

ach boeie. ben er niet verslaafd aan ofso
en trouwens met drank hale,,:P
ik ben 15 en haal maandelijks drank uit de winkel!!
en nee ik steel niet
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rhijnauwen schreef:oud artikel:
Meisje bijna in coma door te veel energiedrank
media | 12 Juni 2005 | 22:39:35
--------------------------------------------------------------------------------
Een 13-jarig meisje uit Amersfoort heeft zoveel energiedrank gedronken dat ze bijna in coma raakte. Om precies te zijn dronk ze twintig blikjes energiedrank in 24 uur tijd.
Het meisje had de drank ingeslagen bij een supermarkt tijdens een schoolkamp. Door de drank was ze de hele dag hyperactief, maar eenmaal thuisgekomen zakte ze in elkaar. De Telegraaf schrijft dat het meisje aan de dood is ontsnapt. Het hart had door de overdosis cafeïne ook op hol kunnen slaan
suus_ schreef:Weet je waar ik zo hard om moest lachen; toen ik hoorde dat er stierensperma in zit
Evaa_ schreef:Ik vindt het vies!![]()
Trouwens Taurine is stierenzaad toch?
Citaat:Taurine is een zwavel-bevattend aminozuur en één van de actieve ingrediënten van populaire energiedrankjes zoals Red Bull. De naam komt van het Latijnse woord taurus, dat 'stier' betekent, omdat het ontdekt werd in ossengal. Vlees en andere dierlijke producten (behalve melk en melkproducten) bevatten doorgaans veel taurine.
oestinja schreef:Het jammere is beste Quellian dat het je IQ en EQ zo erg aan tast zo erg dat je niet eens meer weet wat je nou echt denkt en voelt en in no time de meest wazige taal uit gaat slaan maar dat merk je zelf niet eerder dan op het moment dat je meent de hele wereld tegen je te hebben.
_Inga schreef:Evaa_ schreef:Ik vindt het vies!![]()
Trouwens Taurine is stierenzaad toch?
Wat denk je zelf
Citaat:Taurine is een zwavel-bevattend aminozuur en één van de actieve ingrediënten van populaire energiedrankjes zoals Red Bull. De naam komt van het Latijnse woord taurus, dat 'stier' betekent, omdat het ontdekt werd in ossengal. Vlees en andere dierlijke producten (behalve melk en melkproducten) bevatten doorgaans veel taurine.
Bron: www.wikipedia.nl
Quellian schreef:oestinja schreef:Het jammere is beste Quellian dat het je IQ en EQ zo erg aan tast zo erg dat je niet eens meer weet wat je nou echt denkt en voelt en in no time de meest wazige taal uit gaat slaan maar dat merk je zelf niet eerder dan op het moment dat je meent de hele wereld tegen je te hebben.
Mwah, in mijn geval zou een wat lager IQ een openbaring en opluchting zijn