Voor anderen lijkt je leven perfect MAAR... (vriendschappen)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bombarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 22:40

Misschien heb je eerder last van een alom bekend fenomeen waar iedereen vroeger of later mee temaken krijgt... dat alleen je échte vrienden op een gegevenmoment over blijven, ik had vroeger ook groepen vriendinnen, maar na de middelbare school ging ieder een kant op, en kom je er achter dat het toch allemaal niet zo mooi was als dat het leek, ik heb nu nog twee en een halve goede vriendin over, waar ik heel erg gelukkig mee ben en die altijd voor me klaar staan, helaas hebben die het ook vaak druk, en ben ik lang alleen, maar als het echt nodig is zijn ze er voor me, dat is toch mooi?? Misschien moet je alles eens gaan overdenken en misschien zijn er dan toch nog wat verborgen zegeningen hier en daar... wie weet!! Maar dit is iig mijn verhaal!

Naomi

Re: Voor anderen lijkt je leven perfect MAAR... (vriendschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 11:49

Dit verhaal is zo herkenbaar!
Ik ben ook veel gepest op school en ook op de middelbare school.
Alles werd altijd gejat me en het geld thuis zit ook niet altijd mee.
Uiteindelijk toch vrienden gekregen en ik had veel lol.
Maar door de toestand van Flame, mijn vorige pony heb ik niemand meer overgehouden.
En nu nog niet.
Wel maak ik makkelijk contact en zie ik wel mensen.
Ik heb een vriend, maar zijn vrienden zijn mijn vrienden gewoon niet, ze wonen dan ook een stuk verder.
Tegen de zomer zie ik op, dus ik ga 32 uur werken vanaf volgende week en de rest van mijn tijd naar mn paardje.
Veel mensen vragen wel wanneer ik een keer mee uit ga, maar uitgaan kan ik bijna nie meer door mijn vermoeidheid en werken int weekend.

Maar ooit kom ik toch wel mensen tegen waarmee ik kan opschieten en om kan gaan.
Maar door verschillende situaties is mijn vertrouwen ver benenden het peil geraakt in mensen.

Ik vind het wel best zo eigenlijk.
Ik doe een opleiding,verdien goed geld, heb een vriend en een paard.
Meer tijd heb ik toch niet