droog. pluizig haar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Piaffe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 15:40

Ik heb ook erg dof en pluizig haar omdat ik mijn haar heb laten ontkleuren en vervolgens in mijn eigen kleur laten blonderen. Resultaat is echt funest voor mijn haar

Ik gebruik na het wassen conditioner voor gekleurd haar van Gliss Kur (hair repair). Daarna gebruik ik cremewax van Gliss Kur (uit een pompje) super spul allebei

Unity

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 13:33

Ik heb shampoo en Condtioner van de kapper. Het is van Loreal en speciaal voor dof en pluizig haar. ...Repair heet het geloof ik. Geweldig spul. Heb hiervoor denk ik wel 15 verschillende shampoo's uitgeprobeerd.

fourth

Re: droog. pluizig haar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:05

Ik had vorige week zulk droog haar dat het niet leuk meer was, kon het gewoon afbreken, eng gewoon
Ben naar de lokale drogist gefietst en ik heb van Hennaplus shampoo voor droog haar gekocht. Is met zo min mogelijk chemische rotzooi [het schuimt dan ook niet], het voelt heel raar maar wow mn haar doet het weer ! Wel crèmespoeling gebruiken volgens mij maakt het merk daarvan niet zoveel uit, heb dus maar l'oréal elvive meegenomen en een haarmasker van Gliss Kur, voor rebels haar Daarna heb ik er Silk ingesmeerd van L'oréal proffesional dinges, dat is ook supergoed spul.
Die zooi was echt mn redding, ik zag mezelf al helemaal als gabber door het leven gaan :') Mn haar is nu heerlijk zacht en glad, kan er niet afblijven
Nah, ik ga geen shampoo meer van andrelon, etos, e.d. merken meer kopen, ik wil geen stro meer :p
Deze shampoo:

Afbeelding

__Esther__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 20:33

HannaBel schreef:
Liedje schreef:
Nou, ik heb een keer spul van de kapper in mijn haren gehad wat echt niet goed was hoor Wat natuurlijk niet betekent dat al het spul slecht is, maar ik heb er niet zo goede ervaringen mee ...

dan heb je warschijnlijk het verkeerde gehad.. of je hebt het maar 1 of 2 keer gebruikt.. ho vaker je het gebruikt, hoe beter de kwaliteit van je haar wordt.. na een paar x kanje er niet goed genoeg over oordelen...

Heb ook eens iets gehad van de kapper ook tegen pluis haar, ik heb het precies gebruikt zoals zij dat vertelde en ook een maandje gebruikt, het ging heel snel op en het werkte niet en het was nog eens verschrikkelijk duur ook

Poiuytrewq

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 18:28

Van föhnen, stylen, krullen met een krultang en andere hete dingen gaat je haar juist droog worden en pluizen.. Ik heb ook last van droog haar, en het pluist als de nete Heb ook nog wat producten van de Etos dat ik gebruik;

Andrelon direct gladmakende créme;
Gliss Kur Conditioner, voor glansloos, onhandelbaar haar;
Gliss Kur hair repair voor droog en beschadigd haar;
En shampoo van schwarzkopf. Anti-roos. Al dat andere werkt niet bij mij
Heb ook moes, zo'n grote blauwe fles..
Oja heb nog wat; een hair repair masker, en geloof me dit alles werkt geweldig...

tuttifrutti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-06 19:53

hey, bedankt allemaal! ben dus niet de enige met onhandelbaar haar! haha
ik ga 22juli naar engeland, en daar haal ik altijd hele grote potten met henna cremespoeling, dat helpt heel goed. dat haal ik wel even en kijk wel even wat helpt wat jullie allemaal gezegd hebben voor spulletjes.
ben mn haar echt zat, scheer het er zo af...maar das ook weer zonde he?! :p

Steef_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 22:08

andrelon
anti pluis
voor stijl en futloos haar enzo
je hebt vanalles.
gelukkig heb ik hier zelf geen last van

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 22:59

Nou ik heb dus ook pluizig haar. Heb nu dus andrelon krul control. Shampoo, conditioner en dat crem. Maar het helpt niks! Smeer er nu maar weer gewoon brylcream in dat werkt veel beter.

Seriing

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 23:03

Haaay bij hema heb je een klein flesje t lijkt op een flesje..
dat is echt onwijs goed.. t is soord van uhh vet iets je hoeft maar klein beetje in te doen het is onwijs goed mijn krullen pluizen ook altijd zo
het heet split ends en je haar gaat der super mooi van glansen
werkt echt heel goed

tuttifrutti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-06 20:23

@Seriing: maak er ff een foto van hahah :p

sysero_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 14:49

Chiqa schreef:
emmaatjuh schreef:
Mijn haar:
Afbeelding
Oplossing:
laten stijlen met stijling creme, NIET met een stijltang, nu heb ik echt mooi glad golvend haar Lachen.
elke dag was Babyolie erin Knipoog.

hoe heet dat stijlingscreme? Bloos

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 14:58

ik heb ook pluizig haar en sinds kort gebruik ik bril-creme. Je haar wordt er wel erg vet van maar het wordt wel veel beter!

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 21:26

Wat ook erg belangrijk is, is voorkomen dat je haar beschadigd.
Beschadigen komt bijvoorbeeld door je haar te verven, fohnen en stijlen met een tang. Maar ook woest met je handdoek door nat haar te gaan beschadigt het, dus rustig droog deppen. En elastiekjes met een stukje ijzer beschadigen je haar ook.
Ik heb ook last van droog, pluizig haar en ben sinds kort veel voorzichtiger met mijn haar en het knapt al op. komt ook doordat ik er zo af en toe wat olie in smeer.

ikisik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 16:20

Volgens mij heeft de kapster in dit toppic gelijk.. je moet je haar goed verzorgen.. juist als je lang haar hebt.. Regelmatig knippen.. ik ga bv iedere 6 wkn naar de kapper.. toch hangt mijn haar op de helft van mijn rug.. wat bij mij ook erg helpt is het wassen daarna creme spoeling erin, dan een paar drupjes zijde erin en dan kammen en het aan de lucht laten drogen niet in een knotje oid.. gewoon laten hangen en dan droogt het het makkelijkst en het mooist op

Luuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 15:30

Idd beschadigingen voorkomen!!
Net als Manou al zei..

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:14

Ik gebruik Andrelon Temmer, helpt wel Lachen